-
www.frankofant.comchickenpox skrev 2008-11-04 15:03:01 följande:Det är ett företag som ska börja göra suffletter till Bee dyrt dock 1500 gissa hon på men då fick man lite mer grejer. Kommer inte ihåg va dom heter men dom skulle mejla mig och kan då återkomma om ni inte redan hittat dom eller nån annan redan -
s v e a: Vilken superfin sommarsufflett du sytt till din Bee. Imponerad! Och vilken spännande IVF-historia
. Håller tummarna för nästa försök! -
Jag tycker också att rött och rosa är superfint ihop. I synnerhet den gamla rosa
-
Är det stor skillnad tycker du? För Bugaboo erkänner inte att det finns olika versioner men det är tydligt att det finns. Framför allt "vingarna" på sidorna tycks skilja dem åt. Kan du möjligen ta detaljbilder på vingarna och selen så vi kan se skillnaderna? *flirtar*Noas mamma skrev 2008-11-26 10:28:49 följande:Jag köpte en ny för 3 månader sedan som gick sönder med bromsen. upptäckte även då att jag fått den gamla bee som är mycket trängre än den nya. den är köpt ny för 4800 i butik. och den är använd under dessa tre månader men har inga andra skador som repor eller liknande. har därför köpt en ny som har dom nya uppdateringarna, alltså är inte lika trång som den gamla. -
Aha, intressant! Undrar vilken modell det är jag harStargirl skrev 2008-11-26 16:18:48 följande:mamma2003 skrev 2008-11-26 14:07:19 följande: Det finns två versioner. Dessa tillverkades samtidigt och sedan övergick man till den med smala flärpar. De med smala fanns från början och finns fortfarande. De med tjocka fanns från början och finns inte längre. Men man kunde inte beställa en med smala eller tjocka flärpar då det inte fanns ngn skillnad på dessa i Bugaboos system eller på deras serienummer.
-
Tack för det! Det skiljde ju en hel delNoas mamma skrev 2008-11-26 21:04:28 följande:mamma2003 skrev 2008-11-26 14:07:19 följande: fotar och tar mått genast det enda direkta jag tycker är att den med tjockare vingar är mer Ombonad just för att dom är tjockare! men de e mer plats i den andra. selen och allt annat är exakt samma bara vingarna som skiljer men jag fotar så får du se
-
Bläddra några sidor tillbaka och läs helgens inläggrply skrev 2008-11-27 14:14:50 följande:Okej, svårt och se :P Men det märks när jag får hem den! någon som testat och köra sin bee i snö? Noas mamma skrev 2008-11-27 10:43:22 följande:
-
Fast jag kunde inte fokusera på vagnen för jag var hela tiden livrädd att hennes tuttar skulle ramla ur tröjanbara lilla jag skrev 2008-11-28 10:01:48 följande:
" target="_blank">
här finns föresten en lite video been lite hur man gör.. det vesta vet man redan men om det är nåt man inte vet så kanske det finns här :D
-
Finns inte bagclips som passar till Bee, de gjordes bara till Frog och Gecko. Men det finns andra märken som t ex ju-ju-be som sitter finfint. Kolla in på www.mylittlestar.se t ex.chubby skrev 2008-11-28 13:20:59 följande:Var hittar jag bag clips till Been? Verkar ju supersmart. Har inte använt min så mkt än och har alltid haft väskan i underredet, men det vore ju skönt att slippa -
BeConnected heter de och kostar 179:-mamma2003 skrev 2008-11-28 14:03:04 följande:Finns inte bagclips som passar till Bee, de gjordes bara till Frog och Gecko. Men det finns andra märken som t ex ju-ju-be som sitter finfint. Kolla in på www.mylittlestar.se t ex. -
Men om den är mycket kortare så växer nog barnet ur den illa kvickt... Fast jag håller med dig om att den hänger och dinglar utanför sitsen.daniels baby skrev 2008-11-30 16:06:06 följande:oki tack för tipset.köpte en bee åkpåse nu men den e ju likadan som den andra bugga påsen. jag tycker dom hänger ner så långt vid benen. men visst e 7am mindre? kanske ska prova en sån istället... -
Du kan maila jessica@kidzshop.se så lägger de upp artikeln i webshopen. Passa också på att be om preliminärt leveransdatum

Moa38 skrev 2008-12-09 15:35:53 följande:toppen Hittar den dock inte på kidzshoppen -
Noas mamma: Häromdagen skrev du något som jag inte riktigt kunnat släppa så jag måste fråga. Din mamma som har mycket värk har haft ett helvete med Gecko (och var det Frog?). På vilket sätt undrar jag då? Lättare än så blir ju inte någon vagn, i synnerhet som den delas i två?
Bara nyfiken alltså
-
Noas mamma: OK, att fälla chassit hade jag glömt kan vara lite joxigt, jag lyfter bara in mitt i bilen utan att fälla ihop det (stor bil). Men kan du inte tänka dig att hon har en framåtvänd vagn som är lätt att fälla och så har du "den riktiga" vagnen? Jag vet att det finns en trehjuling som är superlätt att fälla, undrar om det var en sån ni lånade, minns du märket?
-
Ping pong är en webbutik i Tyskland som säljer Bugaboo. De har dock inte så gott rykte när det gäller leveranser och reklamationer, även om några har fått bra dealar just vid köp.
paloma84 skrev 2008-12-16 22:28:15 följande:Kajsan skrev 2008-12-02 13:06:02 följande: Vad är ping pong? -
Förklara det där för mig så jag fattarjule skrev 2008-12-20 16:51:49 följande:DeZemBer skrev 2008-12-20 14:25:46 följande: ang handtaget så tror jag inte d e så mkt av d, verkar mer vara handhavande fel av ägarna (jag är nämligen en av dem) visade sig att jag hela tiden har fällt upp vagnen på fel sätt så ang. glidande handtag så var d iaf inte ngt problem för mig längre... lite pinsamt att erkänna menmen
. Kollade på instruktionsfilmen men tycker jag gör rätt och mitt glider när jag drar för kung och fosterland för att få upp chassit.
-
Spelar roll!!??Kajsan skrev 2009-01-01 15:14:12 följande:Det är väl en dryg vecka kvar? -
Nya tråden:Stargirl skrev 2009-01-02 16:30:40 följande:Finns det en ny tråd?
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html