Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo BEE tråden

Vi är ju ganska många som har bee i Bugabootråden...

• Kajsan
    elinS skrev 2008-10-11 16:12:02 följande:
    hejhejhär e en bee ägare till fantastisk vagn men börjar bli oroad över vintern. visserligen kan man ju räkna dagarna med snöstormar och drivor här i stockholm, men ändå. tänkte ge mig på att tvätta sufletten ikväll, nån som gjort det och har några tips och råd?
    Jag räknar inte med min bee i vinter, jag har andra vagnar till snö och sånt
    Sufletten har jag tvättat, men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde.
    Inte tumla ivarjefall
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2008-10-12 22:35:48 följande:
    Ah, gott med en Bee-tråd. Jag brukade vara inne och kika i den andra Bugaboo-tråden men det var sällan som det handlade om lilla Bee .Jag har en Bee med kahkisuflett, ett färgval jag ångrar lite. Har inte fått tummen ur och beställt nån annan färg på suflett än. Jag tror det blir till våren. Den Marimekko-mönstrade sittdynan passar dock fint . Jag har heller inte fått tummen ur och köpt en åkpåse för jag vet inte om Bee´n används i vinter. Kanske blir det den fula Carenan som körs fram istället. Vi brukar inte ha dundervintrar i Götet iofs....vi väntar lite och ser hur vädret utvecklar sig.Sist så har jag en JuJuBe skötväska av modell BeAll, som är något för stor för vagnen, estetiskt för stor då .
    Jag använder aldrig Be Allen på been, den är så stor.
    Kan tipsa om Petunia Pickle bottom, kah kommer aldrig mer sätta dit en annan väska på min Bee
  • Kajsan
    branca skrev 2008-10-16 14:26:11 följande:
    Halloj!Jag är ingen Bee-ägare än, men kommer nog snart snart att bli :)Tänkte höra om någon har använt den till nyfödda också?? Den är ju från nyfödd, men jag vet inte om den är för instabil kanske?!?! Snälla säg att den funkar bra, för jag vill så gärna ha en! Och så passar den i vår lilla lilla lilla bil ;)Blivande mamma 09
    Ja, vi hade den för nyfödd, med en mjuklift från P&T i.
    Nu fick vi med ett Babynest när vi köpte vår andra Bee, men det är dottern för stor för så det har vi inte provat, det ligger bara här.
    Men det verkar mysigt ! Bee funkar utmärkt från födseln!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    angebell skrev 2008-10-17 11:43:57 följande:
    Är det någon av er härinne som har köpt er Bee från utlandet via nätet??
    Ja, jag köpte från Ping-Pong.
    Svart bee med åkpåse och Babynest för 3600 kr inkl frakt.
    Jag vet att det var nån annan i Bugabootråden som också hade fått ett sånt fynderbjudande där, fast med travelbag och vagn eller nåt.
    Så , visst kan man tjäna på det!
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2008-10-17 12:46:34 följande:
    DET var billigt. Fast jag har lite neg om Ping-Pong. Inga problem för dig då?
    Nä, svarade snabbt på alla mejl och levererade på typ 3 dagar till dörren.
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2008-10-31 22:58:14 följande:
    Nja, man kan ju inte dra upp dragkedjorna lika långt längre, för nu tar ju selen emot. Men givetvis kan dragkedjorna dras upp ända till midjan (för där går selen...bla bla upprepar jag mig mycket ).
    Fast jag måste hha gjort annorlunda än du *orkar inte tänka* för här unkar det att dra upp, selen är ju inte på utsidan.
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2008-10-31 23:09:19 följande:
    Kajsan: och selen (midjedelen) kommer från sidorna i din Bee?
    Ja, jag har flyttat på dem. Ska kolla i morrn hur jag gjort!
  • Kajsan
    AngelOfHarlem skrev 2008-11-07 19:34:00 följande:
    Hej! Var lite snabb på knapparna och skrev först detta inlägg i det "vanliga" barnvagnsforumet innan jag insåg att det såklart är här jag ska lägga frågan!Jag är en person som aldrig kan bestämma mig. Så nu lämnar jag över ansvaret till Familjelivs kunniga medlemmar ;)Jag har precis köpt en Bugaboo Bee till vår dotter som snart är 1,5 år. Nu ska vi också köpa en åkpåse. Blev helt förälskad i den här: www.freshmilk.se/product_info.php?cPath=35&pr...Funkar Elodie i en Bugaboo Bee? Sitter den bra?Är det en bättre idé att köpa Bugaboo Bee´s egen åkpåse?Vad skulle du gjort? Elodie eller Bugaboo?
    Länken funkar inte, men är det en Elodie så glider de omkring, jag tycker inte att de är nåt vidare.
    Bees egna är ju bäst, de sitter som gjutet! Men jag har ändå en 7am ( snart två ) SOM Är bättre när det är kallt ute, och snyggare
    Men Bees är ju bäst, helt klart.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-11-18 10:50:10 följande:
    Nu har min Bee en rosa suflett SÅ FIN..... men nu passar inte min röda åkpåse....kompisen vill köpa den så kanske ska jag köpa en svart lr rosa. Fast röd/rosa är ju rätt fint iofs...eller??
    Jag tycker rosa/ rött är fint!
    Jag har svart åkpåse till min rosa bee, eller jag köpte svart, men jag gillar inte bee åkpåsarna nåt vidare så nu ska jag sälja den och använda min 7am istället.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden