• junk

Bugaboo BEE tråden

Mayday!

Nu är vår fina rosa Bee i hamn. Har dock en fråga; Hur f*n får jag ner sittdelen? Alltså den delen där kidsen har rumpan? Den är nu uppfälld och ena sidan glappar men på andra sidan sitter den som berget. Vågar inte bända ner den, eller är det de man ska göra? Bända med våld eller sitter det någon knapp/flärp som låssar den? Hjälp snälla.. I'm going crazy here!

Jo och en sak till! När sittdelen var vänt mot en så hakade inte "rumpdelen" i de där spåren på chassit, om ni förstår. Så sätter jag min dotter på den så hänger ena sidan då inget stödjer i där under.

Hoppas ni förstår :))

• junk

Grönt säger du?.. har jag inte observerat :)). Måste kolla!

• junk

Halloj!

Tack ni som hjälpte mig med mitt problem med att fälla upp been ordentligt. Fick till det tillslut.

Har övat på att fälla ihop vagnen och vända sittdelen några gånger samt fixat om selen, så nu har jag körkort på Bugaboo Bee :) Gillade regnskyddet, så praktiskt och enkelt. Vagnen var förövrigt större än jag trodde! Min 2,5åring sitter som en smäck (når inte ens ner till fotstödet än) och lillasyster på 2mån ligger nöjt. En perfekt liten vagn som fyller många behov. Dock tar jag EL citycrossen när det är oplogat och kallt ute, skönare fjädring och mysigt ombonad.

Det enda lilla minuset jag kan komma på är att det inte finns någon bumperbar/bygel till den.

• junk

Förra veckan låg en rosa been ute på Tradera. Någon som vet vad det vinnande budet var??

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden