Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo BEE tråden

hej på er!tänkte byta min cam mot en bee.
    för å nackdelar??
    den verkar smidigare.....??

• daniels baby

en fråga bara .... om jag nu köper en begagnad bee från tex tradera;),(ej annons!) har man nån rätt att reklamera tex chassi om den strular.. säljaren skrev att det fanns 21 mån garanti kvar.. borde väl funka då?

• daniels baby

hej på er!!! nu är jag en lycklig bee ägare!!fick ett demo ex till jätte bra pris!
    jag satte lilla 4 mån i den på en gång å hon trivdes jätte bra:)
    saknar väl min cam lite grann men denna blir perfekt komplement till min UJ prommis vagn.
    men är det någon som tycker att varukorgen kommer väldigt nära marken när man fäller ihop den? med tanke på slask vädret.eller gör jag fel?

• daniels baby

stargirl: tack för förklaringen, en film vore toppen för jag haja inte riktigt vad du mena:)
    har ett åkpåse problem däremot:har inte fått iväg min cam påse än å den e fööör stor för been. å min lodger bunker som jag köpte på blocket verkar inte dyka upp(jag verkar ha blivit lurad på pengarna:(
    SÅ INGET E BRA!
    nån som vet en bra åkpåse till been? förutom deras egen????
    help please=)

• daniels baby

oki tack för tipset.
    köpte en bee åkpåse nu men den e ju likadan som den andra bugga påsen. jag tycker dom hänger ner så långt vid benen.
    men visst e 7am mindre? kanske ska prova en sån istället...

Kajsan skrev 2008-11-29 03:43:27 följande:
    7 am har jag , det är bäst!
  • daniels baby

aa jag budade på den å den gick upp till 3350. så det va lite mkt för mig:)!
    fick en ny för 3800=)

junk skrev 2008-12-02 12:16:39 följande:
    Förra veckan låg en rosa been ute på Tradera. Någon som vet vad det vinnande budet var??
  • daniels baby

neeme ååå varför tänkte jag inte på att beställa utomlands??
    typiskt=)

Kajsan skrev 2008-12-02 13:06:02 följande:
    Jag fick en ny med åkpåse och babynest för 3600 från Ping-pong
  • daniels baby

på knodd barnbutik i stinsen.det fanns en röd kvar då jag köpte den förra fredagen.

SoFo89 skrev 2008-12-02 13:02:47 följande:
    Var då?
  • daniels baby

akut hjälp!! behöver se en bee eller nån annan bugga med en 7am åkpåse i innan jag beställer den=)!
    blev lite osäker på hur det kommer se ut!!

• daniels baby

Kajsan skrev 2008-12-05 15:48:18 följande:

Ok, jag fixar ikväll, Bee med rosa och frön 7am i
    tack kajsan! väntar med spänning=)
    kommer nog köpa en grön....
  • daniels baby

hej på er!
    jag måste nog oxå säga att been inte är såå omtyckt i vår lilla familj längre:( Havanna som e 4 mån å normal strl ser väldigt ihoptryckt ut i den med åkpåsen i å jag tycker att den varianten med breda vingar verkar sämre än den äldre versionen med tunnare vingar. mindre plats typ.. å när jag ska fälla upp eller ner ryggen så hoppar den ofta in i en sne position(vet inte hur jag ska förklara rikigt)så man måste göra om det ett par ggr tills den sitter. är det bara min vagn som det e fel på då?
    min stackars man saknar camen å muttrar varje gång been är med...
    tråkigt verkligen!!

• daniels baby

Noas mamma skrev 2008-12-10 20:01:46 följande:

båda versionerna av bee ska vara ungefär lika gamla, dock så är det bara den med tunna vingar som är i produktion nu om jag har förstått det rätt. men andra ord så säljs knappt dom med tjockare vingar längreb bara i vissa butiker som har kvar dom på lager, så är du säker på att du har fått den med tjockare vingar?Noa som är 9 månader sitter inte ihop tryckt i vagnen med åkpåse vare sig i den med tjocka vingar eller den med tunna så det låter ju märkligt om din 4 månaders gör det. men jag vet att kajsan hade en knasig bee men har för mig att det va selen som va galen på den. men hör med henne om hon kanske vet nåt.att det hoppar i en sne position det gör tyvärr vagnen om man inte håller in handtaget i ryggen "jämnt" då får man hålla på och fibbla en stund men de trixet lär man sig efter ett tag. OM den fastnar helt i sned läge så ska du ta den till butiken och be att dom kollar på den för den kan ha spruckit vilket är jätte ovanligt men min gjorde det. annars är det nog bara att stå utKolla oxå så att chassit är korrekt utfällt så att man ser dom gröna pickarna på båda sidor annars gör det att vagnen blir sned oxå. hoppas att de löser sigh för dig!
    tack noas mamma för snabbt svar! jag är hundra på att vi har den med tjocka vingar för jag såg den med tunna å min ser inte ut så.
    a asså jag vet inte vad jag gör för fel med att få vagnen så trång men det ser helt knäppt ut! har nu tagit bort min lodger bunker åkpåse för att se om det va den som spökade. den e ju rätt tjock.. men nu saknar jag min Cam mer å mer..snyft..!!
    vikken tur att jag har en UJ oxå som Havanna stormtrivs i.annars hade jag blivit galen!
  • daniels baby

vart lite fundersam idag.va å bytte min sittdel på been för den glappa när man skulle få in den i gängorna. då fick jag den varianten med tunna vingar. min innan hade tjocka. då jag påpekade det visste inte säljaren varför vissa va tjocka å vissa smala. jag fick ett ex som dom hade i butiken annars hade jag fått vänta ett antal veckor på en ny sittdel från bugaboo.
    vad vet ni om dom olika vingarna? trodde att dom tjocka va den nya modellen.....eller????
    kunnig personal va=)

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden