Inlägg från: mrs pollock |Visa alla inlägg
  • mrs pollock

Bugaboo BEE tråden

Hej! Jag är helt ny här och har precis köpt min första vagn, en beige bugaboo bee med babynest till vår bebis som kommer i mars. Har ni som är bee-ägare någon erfarenhet av hur det fungerar att ha en liten spädis i vagnen med babynest redan från början?
    Det som jag tänker på är att babynest inte har några praktiska handtag att bära bebisen i, borde jag skaffa en annan mjuklift med handtag redan från början som jag kan bära bebisen i från vagnen upp till lägenheten/cafe m? Har ni några tips på mjuklift som passar till Bee?

• mrs pollock

Tack Svea och Kajsan! Phil & Teds verkar ju bra och man kan dessutom spänna fast deras mjuklift med midjebältet i vagnen så den sitter stadigt läste jag. Det blir till att köra ut på stan och leta rätt sån i fin färg.

• mrs pollock
    Svar på #359
    Jag har lagt in bilder på min khakifärgade bee med babynest i mitt galleri om du vill titta.
  • mrs pollock
    Svar på #365
    Ett tips om ni är sugna på en bee och bor i stockholmstrakten är att kolla på growinlife på Blekingegatan. Där har de konkursutförsäljning så jag kunde köpa min vagn och babynest med 20% rabatt för 3 dar sen, och jag vet att de hade minst en blå bee kvar i affären då.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden