Inlägg från: Litenfyra |Visa alla inlägg
  • Litenfyra

Bugaboo BEE tråden

fattar inte riktigt luckan till regnskyddet. Har man den stängd kommer det ju knappt in nån luft...pytteliten glipa...eller räcker det kanske? Tycker det är lite obehagligt iaf. Annars får man ju ha den öppen så luckan ligger över suffletten, och det ju inte så praktiskt eller snyggt..

• Litenfyra
    Kajsan skrev 2008-11-18 16:35:23 följande:
    Jag tycker rosa/ rött är fint! Jag har svart åkpåse till min rosa bee, eller jag köpte svart, men jag gillar inte bee åkpåsarna nåt vidare så nu ska jag sälja den och använda min 7am istället.
    varför gillar du inte bee-åkpåsen? Inte snygg eller är den dålig? Kall? har tänkt köpa en nämligen..
  • Litenfyra

någon som har en blå bee med blå åkpåse?? Funderar på att köpa en blå sufflett, är så trött på min svarta, men det kanske blir FÖR blått...bild nån?

• Litenfyra
    Moa38 skrev 2008-12-10 13:19:27 följande:
    ok tjejer, berätta alla fördelarna med varför jag behöver en bee till min tvåmånaders flicka Måste ha kött på benen när jag tjatar hos mannen
    jag älskar min Bee iaf!! Fast det kanske beror på att jag hade en kronan duovagn innan och den var hemsk! När jag skulle byta till sittdelen (när lillen var 4-5mån) fick jag nog och sålde den. Ville ha en liten smidig vagn som var lätt att få in i bilen, som man kunde ha vänd mot sig och helt liggläge så det blev en bee..hade jag vetat bättre hade jag nog köpt en cam, men det blev lite för dyrt just då...
  • Litenfyra

Stargirl skrev 2008-12-11 10:19:41 följande:

Vi hade oxå en Kronan *s* den användes bara som sov vagn på baksidan. Tung som BLY....men jag köpte den för att sova i då vi hade Cameleon som vardagsvagn och ville inte slita på de genom att ha den på baksidan i sol och regn.
    jo den var ju bra att sova i
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden