Bugaboo BEE tråden
Jag vill SÅ gärna ha en bee eller cameleon, vi SKA köpa en har vi sagt så fort vår stokke är såld.
Hur mkt är skäligt att betala för en begagnad bee eller cameleon ?
Jag vill SÅ gärna ha en bee eller cameleon, vi SKA köpa en har vi sagt så fort vår stokke är såld.
Hur mkt är skäligt att betala för en begagnad bee eller cameleon ?
Pingpong där hittar jag inte ens bee? O cameleon verkar minst lika dyr där som hemma....
Hallå,
Om man får tag i ett chassi är det då någon som vet om man kan köpa de andra delarna lösa? typ varukorg o själva "stolen"?
Tack för alla svar, det gällde BEE och jag har nu ställt frågan till kidzshop.se
Verkar som arr många får nya chassin för det gamla strular, sen säljer de det gamla billigt... hrm jag återkommer med det svar ajg får så får alla veta :O)
Joo på blocket...
Jag har sett flera ?
Hur som helst, vad ska man med ett chassi till omman inte kan köpa resten :O)
För att det är en reklamation ?
Eller varför?
Jag vill jättegärna ha en bee men vi köpte vår cameleon för några nånader sen sprillans ny o vi har inte råd att lägga 5 000 till på en sittvagn... jag tänka att man kanske kunde komma undan lite billigare.
Enligt mig är 9000 (vår nya cameleon) + 5000 (en ny bee) väldigt mkt pengar för barnvagn.
Men vi har väl alla olika ekonomi...
Stämmer säkert, priset blir säkert detsamma!
Jag var mest nyfiken på om det ens fanns reservdelar.
Tack för tipset ang been, min man skulle nog undra vad som gått fel på mig om jag köpte den ty han tycker att vår nyfödda är tillräckligt bortskämd då han fått saker för säkert 45 000 sen han kom till världen :O)
Men det tycker inte mamma !!
Tycker det är många som säljer näst intill nya bee, på blocket o så.
Verkar vara många som köper o sen ågrat sig ? Varför.. ? Dålig kvalisort? dålig passform.. eller varför ?