Inlägg från: 060810 |Visa alla inlägg
  • 060810

Bugaboo BEE tråden

På måndag ska jag köpa en Bee och jag längtar något fruktansvärt tills dess!

Blir en med blå sufflett.

Hoppas bara ingen köpte sista exet de hade hemma på den timmen butiken var öppen från att jag var där. Jag ska stå utanför butiken kl 10 när de öppnar på måndag! :p

Hoppas bara jag hittar en skötväska som funkar.. Annars får det bli skötryggsäck!

Sonen är nu 9 månader och inne på sin 7:e vagn tror jag det blir.. Mellan 7 och 10 vagnar har han haft den lille saken!

• 060810

Straw: Jag bor i Kristianstad och de hade öppet idag med såg jag så idag köper jag den! :)
    Jag har så bra erfarenhet av butiken där jag ska köpa den, köper typ allt till ungarna där. De är så himla trevliga och hjälper så gärna till med allt, så för mig blir det till att handla där även om 20% låter lockande.

Men säg gärna vad butiken heter för de kanske har annat som lockar med ju! :) Har du internet adress vore det ju det bästa! :)

• 060810

Ja nu kommer jag med en fråga.

Finns det någon här som har en sittdyna i vagnen?
    Mino vill gärna ha det mjukt om rumpan när han åker vagn så därför funderar jag på om det finns någon sittdyna man kan köpa som funkar.

• 060810

Hmmm kanske skulle köpa en åkpåse då.. och så ska jag kolla in Ditten Datten med! :)

• 060810

Hemma med min Bee! :) Såååå nöjd är jag! :) Mino sov 1 timme i vagnen och han klagade inte en sekund på att sitta där! :)

Såååå fin är den och t o m storasyster gillar den. "Mino har fin vagn mamma".

Vi kom in i butiken 3 min efter dem öppnat, snacka om desperat va?!
    Men hade Mino i sjalen och det var rätt tungt att bära honom där i 20 min samtidigt som jag skulle hålla koll på storasyster.

Izabelle älskar att köra vagnen och tycker ju den är så fin. Hon ville dock ha en rosa först, men det blev en blå eftersom folk redan tror att Mino är en tjej!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden