Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo BEE tråden

Jag tycker den är för kall, ok på hösten och våren, men på vintern krävs ytterkläder OCH Beeåkpåse, och det är ju överkurs.
    Sen är den så stelupptill, svårt att förklara, men deftersom den sitter så perfekt i Been så går den inte att trycka ner och mojsa ihop runt barnets överkropp och hals, utan det är liksom öppet rakt ner.
    Svårt att förklara.

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan

Nä, blekt tycker jag inte, min är svart.
    Men som sagt, jag föredrar andra åkpåsar.

Ostadig är inte min bee, den är riktigt stabil!

• Kajsan
    bara lilla jag skrev 2008-11-23 11:46:34 följande:
    hej hej!! Nu har jag kört i snö med min bee!! Det gick bättre än jag trodde men man får ta i lite mer än vanligt när man kör.. Och kommer man till någon liten snövall eller så så får man trycka på ganska bestämt annars kan man fastna :P Men då har jag ett annat bra tips och det är att vända vagnen och köra upp med bakhjulen först! Sen tror jag att det är mkt lättare att köra i snö om man låser swivelhjulen ifram.. Men det gick bra och var lättare än jag trodde.. Men idag blir det stora vagnen för det har kommit alldeles för mkt snö idag!
    Igår körde jag med been i snön, fastnade inte en enda gång, den gled superfint på marken.
    Bättre än min Cameleon!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-11-25 09:18:09 följande:
    Det är inte garantikortet som spelar roll utan kvittot i butiken. Så länge kvittot inte har ngt namn så gäller garantin dig oxå. Men glöm inte att be om kvittot. Jag skulle inte köpa en Bee som har defekter om jag inte får ett kvitto utan namn. Jag tror inte man kan skruva i chassit. Har den framför mig och tror inte man kan göra det. Så jag skulle köpa en beggad Bee om jag fick kvittot och den inte hade ngt namn på Lycka till....tycker att Cam och Bee är perfekta ihop. Idag behövdes Cameleon då det är så mycket snö....vände de stora hjulen fram och körde i jättesnöhögar. Bee hade inte funkat tror jag.
    Jag tycker tvärtom, been rullar faktiskt bättre i snö, vi hade en cam och en bee ute ihelgen och provade
  • Kajsan
    daniels baby skrev 2008-11-28 22:55:32 följande:
    stargirl: tack för förklaringen, en film vore toppen för jag haja inte riktigt vad du mena:) har ett åkpåse problem däremot:har inte fått iväg min cam påse än å den e fööör stor för been. å min lodger bunker som jag köpte på blocket verkar inte dyka upp(jag verkar ha blivit lurad på pengarna:( SÅ INGET E BRA! nån som vet en bra åkpåse till been? förutom deras egen???? help please=)
    7 am har jag , det är bäst!
  • Kajsan
    SoFo89 skrev 2008-11-30 17:45:50 följande:
    7am finns i tre storlekar har jag för mig
    Ja, och den som är Large är för stor, jag har M på mina.
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-02 10:42:29 följande:
    Galet dyra delar!! framhjul 315kr/styck bakhjul 220/st suflett 390 stol 630 stol klädsel 525
    Eller egentligen inte, annars skulle man ju kunna göra hembygge istället för att köpa ny vagn...
  • Kajsan
    SoFo89 skrev 2008-12-02 13:02:47 följande:
    Var då?
    Jag fick en ny med åkpåse och babynest för 3600 från Ping-pong
  • Kajsan
    SoFo89 skrev 2008-12-02 14:02:58 följande:
    Wow det var ju hur bra som helst! Förhandlade du dig till det eller blev det, det priset ändå?
    Jag mejlade och frågade om de kunde ge mig ett bra pris, och då hade de den, men jag fick inte välja färg då utan fick allt i svart.
  • Kajsan
    mrs pollock skrev 2008-12-03 12:07:24 följande:
    Hej! Jag är helt ny här och har precis köpt min första vagn, en beige bugaboo bee med babynest till vår bebis som kommer i mars. Har ni som är bee-ägare någon erfarenhet av hur det fungerar att ha en liten spädis i vagnen med babynest redan från början? Det som jag tänker på är att babynest inte har några praktiska handtag att bära bebisen i, borde jag skaffa en annan mjuklift med handtag redan från början som jag kan bära bebisen i från vagnen upp till lägenheten/cafe m? Har ni några tips på mjuklift som passar till Bee?
    Den enda mjuklift som funkar riktigt bra till bee är Phil&Teds.
    Jag asbergeranalyserade marknaden noga när min bäbis kom
    Den funkar perfekt, och är snygg
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden