Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Bugaboo BEE tråden

Slänger in samma fråga här som i Bugga-tråden. Finns det ev några lösa Bee-sufletter att få tag på i GBG??? BabyHörnan får in om 2 veckor, men jag ill ha en snarast .

Dekorator: jag har släpat Bee´n upp för trappor ibland och det är lite skrangligt med ett barn i. Men om det bara handlar om 3-4 steg så är det nog inga problem.

• Tullemi
    mmiiaa85 skrev 2008-10-31 18:22:53 följande:
    Knör mig in i denna tråd då ja precis blivit BEE ägare!är det någon mer än jag som har stört sig på att banden i ryggen sitter i mitten nertill..?finns det någon som har "flyttat" på banden?
    Jag har gjort en egen lösning så dom kommer från sidorna istället. Om du nu menar midjedelen av selen alltså ?
  • Tullemi

Hm, ska ge mig på en förklaring:
    -ta ut de nedre fästena (de vita) från ryggstödet
    -dra ner fästena till sidorna (ungefär där ni vill att de ska komma ut) och för dom bakom ryggstödet
    -för in fästena i ryggstödet (i den vanliga hålen) så att den vita delen hamnar på insidan istället

Nån som förstår???

• Tullemi
    Nicke Nyfiken skrev 2008-10-31 22:46:29 följande:
    Tack, ska prova!! Funkar det OK med åkpåsen om man drar om dom?
    Nja, man kan ju inte dra upp dragkedjorna lika långt längre, för nu tar ju selen emot. Men givetvis kan dragkedjorna dras upp ända till midjan (för där går selen...bla bla upprepar jag mig mycket ).
  • Tullemi
    Kajsan skrev 2008-10-31 23:00:02 följande:
    Fast jag måste hha gjort annorlunda än du *orkar inte tänka* för här unkar det att dra upp, selen är ju inte på utsidan.
    Min man drog om selen igår när han satte dit åkpåsen och då hamnade den utanför (runt) åkpåsen.......Måste kolla närmare på det. Jag visste att jag skulle gjort det själv!!! *morr*
  • Tullemi

Hur får man reda på hur gammal Bee´n är?

Ja, vi hade samma problem med bromsen men det är bara lite underhåll som krävs, så det ser jag inte som något besvärligt.

Hu, läskigt det där med rulltrappan. Jag åker sällan rulltrappa med lillan för jag blir så skraj då

• Tullemi

Den nedre (de vid barnets ryggslut) ser ju likadana ut som de övre och vi bände bort dom. Det låter lite mer våldsamt än det var, för de lossade så snällt.

• Tullemi

Ryktet säger att nån här har sytt en egen suflett till sin Bee? Finns det bild kanske? Ochhar denna någon sytt själv?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden