öppna förskolan (mölndal)
nån som går på öppna förskolan i mölndal ( tänkte mer den som e nära centrum) o va tycker ni om den .
nån som går på öppna förskolan i mölndal ( tänkte mer den som e nära centrum) o va tycker ni om den .
Hej! Jag o min dotter har gått dit några gånger. Tycker att det är ett mysigt ställe. Dom har ÖF 2 dagar i veckan. Men det är mer äldre barn där, alltså mest 2 år och uppåt, men det är väldigt blandat oxå..Dom har fika för dom vuxna och mat o kex till barnen, för en liten kostad..och så kör dom med sångstund på förmiddan...På tisdagar har dom även babyrythmik på övervåningen som är väldigt uppskattat..!! Det kan jag varmt rekomendera...!
va bra , funderar på o gå dit kanske , liam tycker det e så roligt när han träffar barn , men var ligger den?
Aa, det är väldigt uppskattat hos dom små!
Bäde Öppna förskolan och Babyrythmiken ligger bredvid Fässbergskyrkan (stora gamla kyran precis bredvid mölndal centrum) Öppna förskolan och babyrythmiken ligger i församlingslokalen, bredvid kyrkan.
ok , det va ju inte långt ja trodde att det skulle vara ganska långt o åka men ja bor ju i närheten