Hur dör en hamster?
Låter som hon har ont. Ta henne till veterinär istället för att låte henne självdö i plågor i såna fall. Hamstrar har väl inte längre livslängd än nåt år tror jag.
Låter som hon har ont. Ta henne till veterinär istället för att låte henne självdö i plågor i såna fall. Hamstrar har väl inte längre livslängd än nåt år tror jag.
Finns det ingen jour? Brukar va svindyrt dock. Ont kan hon väl ha var som helst. Hur gammal är hon?
Av nån anledning kan man ALLTID räkna med att djur blir sjuka på natten eller på helgen, Gärna storhelger. Av alla gånger jag varit till veterinären med mina kattor pga. allt mellan svalda gumminsnoddar, UVI eller ramlat ut genom fönstret så har det ALDRIG; inte en enda gång varit på en vardags dag. Märkligt fenomen.
Om hon är så gammal har hon nog inte långt kvar. Det bästa för henne är troligen att få somna in. Nån slags veterinär på rimligt avstånd MÅSTE det ju finnas.
Var bor du?
När en av mina katter dog, så började hon vingla. Det var urinförgiftning eftersom hennes njurar slutat fungera.
uhu....Hurdå??
Charmigt
Kan inte folk ta sina sjuka djur till veterinären när det är dags och lämna in ska man inte ha djur till att börja med. Stenar i huvudet och startgas liksom. Folk är inte kloka!!
Bara man själv skulle ha lust att dö av ett stenblock på huvvet så....
En sån sak skulle jag bara kunna göra om det absolut fanns noll möjlighet att få det gjort hos en veterinär. (bättre än att ha hemska plågor kanske) Absolut inte för att spara pengar i alla fall.
ja det tycker jag i alla fall.
Så fruktansvärt vidrigt. Att förhindra att det blir kattungar från första början är man för snål för eller??
Beklagar er sorg och om jag skrivit nåt anstötligt. Hur sorgligt det än må vara att förlora en familjemedlem så kanske det ändå i slutändan kan bli en fin och lärorik upplevelse för din son om livets gång.
Har inte sett någon som drivit med TS, tyvärr tror jag att alla inlägg på denna sida är helt seriösa.