• Sofia1984

Disneynamn

Hejsan!
    Vill veta vilka disneynamn som finns. Har en katt som heter Nemo och nu ska vi skaffa en hundvalp (Leonberger) och det är en hane. Så massa olika förslag på Disney-namn. Skriv gärna från vilken film det är också, kan vara kul att veta.
    Ex: Nemo - Hitta Nemo

• Svar på tråden Disneynamn
  • War

Haha, nån som knarkat Disney på Heltid.

T0morrow skrev 2008-10-10 19:57:14 följande:
    Timon, Rafiki, Zuzu & Banzai ;o) från Lejonkungen... Toulous & Berlioz från Aristocats (iofs katter men ändå *ler*)Einstein, Roscoe, Desoto från Oliver & GängetBubbel från NemoFigaro från Pinocchio (oxå en katt ;o))Jock & Trofast  från Lady och LufsenTriton, Blunder, sebastian från ArielSnoops, Orville, Rufus från Bernard& BiancaDawson, Sherlock, Bartolomeus från Mästerdetektiven Basil MusKenai, Koda, Denahi från björnbröderBuck, Rico, Jeb, Wessman från KogängetSamson, Nigel, Kazar från VilddjurenDär har du några disneyfilmer och namn från dom *ler*Lycka till
  • Trileia

Pinocchio, Gepetto eller Benjamin
    Ichabod, eller Winky
    Jack, Gus, Lucifer eller Bruno
    Joe, Jock, Trofast eller Tony

Min favvis är dock Stitch.

• T0morrow
    War skrev 2008-10-10 19:58:10 följande:
    Haha, nån som knarkat Disney på Heltid.
    *ler* ja vi kan ju säga att dom har gått varmt här hemma i ca 6 år... ;o) jag tror vi har varenda Disneyfilm.... ;o) även om jag inte tittar så får jag höra... Flört
  • Sofia1984

Jag har inte sett hälften av alla filmer trots att jag har barn! TUSEN TACK allihopa!!

Finns fler så ja tack gärna!! =)

• Sofia1984

Nu har vi haft hunden i 2veckor och han heter Lufsen =)

Kallas för Glufsen när han ska äta

• Mistys Daisy

Å, har du ingen bild på Lufsen!!!?

• Sofia1984

Ska se om jag får in den. Har inte så många bilder än för han käkade sönder minneskortet till min sambos kamera.

• Sofia1984

Vet du om man kan lägga in bilder här som är hämtade från ett annat ställe på nätet? Min sida är överfull och kan inte förlänga plus förrän min sambo kommer. Det är han som har visa, gillar inte kreditupplysningar...

• Mistys Daisy

Kan du inte lägga in den från photobucket eller nåt?
    Har inte vovven en egen blogg, haha! De har min!

Svar på tråden Disneynamn