• Frk Svår

Dejta i Göteborg?

Jag behöver tips! Ska på dejt med en kille som jag hittills bara pratat med på telefon och msn. Har inte så jättemånga timmar på oss heller så det skär ju ner alternativen liksom. Vi kan väl ses från 17-21 typ...Så, vad göra annat än fika?

Bio känns inte så jättekul på första dejt, har vi iaf båda konstaterat. Universeum går fetbort. Naturhistoriska likaså. Så...det var väl ungefär de förslagen jag själv kommit på. Inte direkt idésprutan nr 1 här

• Svar på tråden Dejta i Göteborg?
  • Frk Svår

Kanske skulle skrivit att det är en vardag nästa vecka så Liseberg har tyvärr stängt då Annars hade det varit skitbra ju!

• Mistys Daisy

Ah, trodde det var i helgen!
    Jag gick på min första dejt med min sambo på jul på Liseberg!

Håller med, svårt att hitta något att gå till..

• Frk Svår

Jul på Liseberg kanske det blir med den här killen, vem vet?

• Mistys Daisy

Är han Göteborgare? Har han inga förslag?!

• Frk Svår

Han är Göteborgare (eller nja, han bor på Hising Island) och jag har bott 5 år i Frölunda, så vi borde ju ha bättre förslag, men det har vi tyvärr inte, haha.

• Mistys Daisy

Spännande! Träffades ni oxå över en dejtingsida?!
    Vi gick i spöregnet på liseberg, det var typ bara vi där...
    Såg när jag kom hem att Mascaran runnit i hela ansiktet...oopps!

Lite begränsat med dom timmarna oxå..annanrs finns det ju gokart, minigolf.....typ

• Frk Svår

Mistys Daisy: Haha, klockrent med mascaran! Tur att man alltid har vattenfast

Jupp, vi träffades via typ en dejtingsida. Han verkar jättesöt på foton osv. 6 år yngre...lite pirrigt, aldrig fallit för yngre killar innan. Vi har pratat om film hos honom, men inte på första dejten, då vill jag träffas offentligt...plus att tiden räcker inte riktigt till. Kanske då man inte behöver åka hem så tidigt...

• Mistys Daisy

Den var vattenfast,, det hjälpte inte i det ovädret! Haha!!

Min pöjk är 5 år yngre!! Heller aldrig fallit för yngre! Men nu föll jag pladask!
    Andra dejten, eller va det tredje...? då bjöd han hem mig på middag! Och en gång var vi på bio!!
    Nu är vi Sambos! Hade 10 månaders dagen igår!
    Vad jag babblar på....Vi skall ju hitta ett ställe för er att träffas! BOWLA???? Discobowling är ju skitkul!!!

• Frk Svår

Men ja, det finns ett bowlingställe vid stampen va?!? Det är ju skitkul! Han är dessutom rockabilly så det känns lite retro också

Svar på tråden Dejta i Göteborg?