• Frk Svår

Dejta i Göteborg?

Jag behöver tips! Ska på dejt med en kille som jag hittills bara pratat med på telefon och msn. Har inte så jättemånga timmar på oss heller så det skär ju ner alternativen liksom. Vi kan väl ses från 17-21 typ...Så, vad göra annat än fika?

Bio känns inte så jättekul på första dejt, har vi iaf båda konstaterat. Universeum går fetbort. Naturhistoriska likaså. Så...det var väl ungefär de förslagen jag själv kommit på. Inte direkt idésprutan nr 1 här

• Svar på tråden Dejta i Göteborg?
  • Frk Svår

Nu ska jag ringa nurpingen men fler tips emottages tacksamt!!!

• Mistys Daisy

Jag har noll lokalsinne, men jag har varit vid ett nära centralstationen....Star Bowling!

• Frk Svår

Mmm, får se hur det blir...han lät tveksam och jag får inte längre massa snuttiga sms...så jag vet inte längre

• Grabbo

Fika, öl, vin?

Bra o köra nåt lite mer lättsamt för att snacka lite och känna av stämningen... dvs bra tänk där att inte köra middag direkt.

Bowling är en bra idé... iaf om du frågar mig. Alla har ju olika ideer om man som känns avslappnat. Biljard funkar också. Bra att göra något ihop som man kan skratta åt varandras dåliga grejer. Bra förutsättningar till bra stämning.

Lycka till!

• Frk Svår

Bowling känns jättebra...för min del. Jag förslog det för honom och jag vet inte, han satt bredvid sin arbetskamrat och hade druckit några öl innan vi pratade, vet inte...han lät inte så jätteintresserad och flirtig som han gjort tidigare...Usch, jag vet inte längre...

• Mistys Daisy

Näe, fy vad tråkigt.....
    När var det tänkt att ni skulle gå ut?!

• carrobarro84

Frk Svår skrev 2008-10-14 19:55:18 följande:

Bowling känns jättebra...för min del. Jag förslog det för honom och jag vet inte, han satt bredvid sin arbetskamrat och hade druckit några öl innan vi pratade, vet inte...han lät inte så jätteintresserad och flirtig som han gjort tidigare...Usch, jag vet inte längre...
    kan de tinte ha varit så att det var någon bredvid? avvakta lite o så får du se nästa gång hur han låter.
  • Frk Svår

Mistys Daisy: På torsdag, men det har hänt lite saker så det är inte säkert att jag kan längre. Men jag vill ju gärna träffa honom snart ändå...

carrobarro84: Jo, fast vi pratade mer när han kommit hem och jag vet inte...ngt känns annorlunda. Men vi får la se

• Alicia74

du skrev att han var 5 år yngre, hur gammal är han då om jag får vara nyfiken att fråga, vet man ska ju inte prata åldrar men jag är nyfiken:)

• Frk Svår

Alicia75: Han är 6 år yngre, han är 26 och jag 32

Mistys Daisy: Inte än, men om några veckor förhoppningsvis.

Vet inte riktigt var jag har honom än...fast det lär man kanske aldrig få reda på, haha.

• Frk Svår

Han verkar ju iaf intresserad av att ses. Vi kan prata ngn timme i telefon. Han är rolig, lite töntig men verkar himla söt. Längtar tills vi kan ses

• Mistys Daisy

Varför kan ni inte ses förrän om ett par veckor tidigast?
    Hade blivit knäpp på att vänta så länge!!

• Frk Svår

En lååång historia men den korta är att jag vill flytta från min "sambo" helt och hållet först. Håller på att separera nämligen och jag vill nog ha allt det där bakom mig innan jag involverar mig i ngn annan...

Mistys Daisy skrev 2008-10-24 14:51:58 följande:

Varför kan ni inte ses förrän om ett par veckor tidigast?Hade blivit knäpp på att vänta så länge!!
  • Mistys Daisy

Ah....då förstår ja!! vet han om situationen?

• Frk Svår

Självklart vet han det.

Mistys Daisy skrev 2008-10-30 07:59:03 följande:

Ah....då förstår ja!! vet han om situationen?
  • Mistys Daisy

Va bra!!! Då väntar han på dig!!

• Frk Svår

Det vet jag däremot inte, men det hade varit kul om han gjorde det

Mistys Daisy skrev 2008-10-30 08:13:58 följande:

Va bra!!! Då väntar han på dig!!
Svar på tråden Dejta i Göteborg?