Hej igen!
JAg tänkte jag hoppar på denna tråd eftersom jag bor i Stockholm och är väldigt ensam om detta.
Al72, nej det är inte mitt första försök, JAg har 3 IVF och 2 FEt bakom mig, + 1 ÖS så det fick jag avluta efter att ha sprutat i 6 dagar. JAg hade typ 50 ägg och vätska i buken.
Dagney vill inte säga vad du ska göra och du vet nog det redan men gå och sök hjälp, jag höll på ett och halv år innan jag sökte hjälp och det ångrar jag bittert. Läkarna säger att man borde söka hjälp om man ine blivit med barn inom ett år, och är du över 39 tror jag så borde man gå innan 6 mån. Nu kanske du är ung och har tiden på din sida men jag tänkte jag säger nåt. Förlåt om jag tränger mig på!
Wifetobe, jag mår bättre nu,, den här gången så känns lite spännande att ruva för jag känner inte av PMS eftersom jag var super deppig. Vet inte varför jag är deppig, nog lite trasig i själen efter mina ivf,, vi har försökt i nästan 5 år nu, man blir lite trött. HAr aldrig lyckats bli gravis så man undrar ju vad det är för fel, vi är förklarad oförklarig barnlöshet, det finns inga fel på oss.
JAg säger hej till er alla här inne
anna