Vi 40+:are som plusas efter ÄD
Hej!
Har också hittat hit och tjuvläser ibland
. Hoppas väl kunna vara med här efter denna ruvningstiden. Vet bara att jag känner mig annorlunda nu än när jag ruvade efter IVF.
kram o lycka till med era
Hej!
Har också hittat hit och tjuvläser ibland
. Hoppas väl kunna vara med här efter denna ruvningstiden. Vet bara att jag känner mig annorlunda nu än när jag ruvade efter IVF.
kram o lycka till med era
Hej Tjejer!
Ni som gjort gravtest genom blodprov, vilken ruvardag gjorde ni det och hur lång tid tog det att få svar? Kliniken påstod att jag kunde ta det på onsdag 22/10. Mina ägg odlades i 3 dygn eftersom jag ej fick plan till dygn 2 efter ÄP.
makima
Tack för era svar Solstickan41 o fille
Kommer att ta blodprov den 23 men ändå kanske testa själv också
Hej allihopa!
Fick tips här på FL under planerar barn/ wiki & artiklar om RFSU:s gravtest "testa tidigt".
Köpte dem via internet och kunde inte hålla mig längre. Så i morse testade jag och det blev ett svagt
!!. Svävar på moln för tillfället , men kommer att testa igen i helgen för
att man tror ju knappt sina ögon
Tack för lyckönskningarna
. Kommer att ta ett tag innan jag fattar detta.
Förstod nästan att det var något, för molvärk o dragningar ut mot ljumskarna är ingen biverkning av medicinerna. Så jag vågade testa lite tidigt.
Någon av er som följt livsmedelsverkets rekommendationer att inte dricka mer än 3 koppar kaffe per dag eller slutat helt?
Jag själv dricker bara 1 kopp/dag mot 5 koppar/dag innan ET. Fick även det rådet vid IVF i Danmark.
Hej alla!
Testade i morse igen och efter ett par sekunder det blev ett starkt
med CB test. Så det går framåt.
Ska på VUL v. 6 för att se att den/de ligger rätt. Kommer att ev. ta HCG test då.