Konstig känsla i kroppen??
Är det någon som kännts sig lustig i kroppen innan förlossningen startade att ni t ex mådde illa vart yr, mycket toalettbesök nr 2 eller något annat??
Är det någon som kännts sig lustig i kroppen innan förlossningen startade att ni t ex mådde illa vart yr, mycket toalettbesök nr 2 eller något annat??
Toalettbesök! Massor hela dagen han kom. Fast det började iofs med obehagskänsla. Kunde inte sitta stilla, inte ligga, inte stå, inte gå. Inget var bekvämt!!! Tog ett tag innan jag fattade att det var värkar.
jag blev kraftlös och tidvis apatisk kvällen före förlossningen. samt en del illamående.
Precis så känner jag, vet inte vart jag ska ta vägen kan inte sitta still och känner mig skum och illamående men det är några veckor kvar till bf.
Har det hänt ngt ännu?
Nej det står stilla har varit ganska lungt idag men nu ikväll är det samma igen illamående ont i magen ett ett jäkla rännande på toaletten varför ska det stå still man blir så less.
Ja, de tär inte roligt på slutet. Vilken v är du i? Kanske bra att bebben stannar några dagar/v till?
Är i vecka 37 var hos bm idag dom sa att det kanske inte är så långt kvar men man vet ju aldrig. Dom är luriga bebisar kanske vill vara kvar där inne någon vecka till.
Har ni mått illa precis innan??
Jag är i vecka 38 och skulle just posta ett likadant inlägg!
Känner mig helkonstig idag och illamående.
Har haft några onda sammandragningar, och sedan några som inte känts alls. Gick över med vila och alvedon och nu är det helt lugnt på den fronten.
Men jag mår fortfarande skumt.
Jag har varit illamående hela kvällen.. Trycker neråt o sd som växlande är med mensvärk o tryck nedåt..
Jag mådde inte illa, men det är säkert olika från person till person. En del har ju förvärkar en längre tid, andra har det som jag som inte hade en enda känning innan dagen det började.