• Anonym (het22)

vad ÄR det för fel på folk? (BodyContact)

Förutom 30 mail i papperskorgen "KÅTA!" "CAM NU!", så från ett par! =)
    Så svarar man. "Nej, vi har precis fått barn men för av oss om några månader".
    ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Och nästa:
    "Vill ses, men har inte barnvakt så bara en kan komma... Och frun har mens."
    SKIT NER ER! Fan va less man blir...

Varför sitter de där om de inte kan på månader?!
    Och den där "vi är ett par men ikväll kan bara en"(läs mannen) har man ju inte heller hört förrut...

Orka skriva ens ETT mail i onödan där.
    J-a idiotsida! Ingen kan, ingen kommer, ingen vill...

• Svar på tråden vad ÄR det för fel på folk? (BodyContact)
  • cruZZe

Har visserligen aldrig testat bodycontact eller liknande, men kan tänka mig att det är svårt att få ett instant ragg på nätet.

Anonym (het22) skrev 2008-10-12 00:38:39 följande:

Förutom 30 mail i papperskorgen "KÅTA!" "CAM NU!", så från ett par! =)Så svarar man. "Nej, vi har precis fått barn men för av oss om några månader". ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?Och nästa: "Vill ses, men har inte barnvakt så bara en kan komma... Och frun har mens."SKIT NER ER! Fan va less man blir...Varför sitter de där om de inte kan på månader?!Och den där "vi är ett par men ikväll kan bara en"(läs mannen) har man ju inte heller hört förrut...Orka skriva ens ETT mail i onödan där. J-a idiotsida! Ingen kan, ingen kommer, ingen vill...
  • Anonym

"Varför sitter de där om de inte kan på månader?!"

För att alla kanske inte ser parsex som något kortsiktigt att ha NU, utan vill hellre bygga upp ett förtroende med andra trevliga par innan man skrider till verket.

Vi tog själva ett lära-känna-varandra fika med ett annat par förra helgen, MED vår halvlilla bebis, vilket de faktiskt tyckte var skönt för då blev det väldigt förutsättningslöst för alla.

Alla vill inte knulla meddetsamma vetdu, vissa vill lära känna varandra först ...

• NoXigen

desperata människor är det mest avtändande som finns . eller ja finns mer saker men det toppar listan

• HannaS86

Ja de ensamma killarna fattar inte hur tydligt det är att de inte är ett par som de utger sig för. T.ex. en kille jag pratade med på msn. Han ville inte prata i telefon (för att det skulle märkas att det inte finns nån tjej där). Ok. Han verkade inte ha en aning om hur parträffar går till och frågade vad vi brukar göra osv. Sen kommer frågan.
    - Brukar ni vara i olika rum?
    - Nja, ibland kan det väl hända men vanligtvis inte.
    - Ok för vi vill gärna vara i olika rum.
    Och så fortsatte det tills han frågade om inte han kunde åka 50 mil hem till mig och min kille kunde åka 50 mil till hans "tjej" samtidigt. Ja men vilken bra idé! Blockade och tog bort direkt.

Eller en annan gång hade min kille gett mitt nummer till en "tjej" för att hon skulle ringa o vi båda får bekräftat att vi är tjejer. Det hade han glömt säga till mig.. Så när jag satt på bussen ringde ett skyddat nummer. Jag svarar och personen i luren säger "Hej det är Tessan". Jag hör att det är en mansröst och tänker att jag nog bara hörde fel namn. När vi pratar lite så har "hon" alltså fått mitt nummer från min kille. Jag frågar "söker du själv eller som par?". Vid det laget fattade jag ju att det var en kille som försökte låta som en tjej. Och han svarar: Nej jag söker som ensam kil.. tjej! Hahah. La på. En till på svarta listan och en utskällning till min pojkvän för att inte kolla fakta noggrannare innan han lämnar ut mitt nummer o dessutom inte säga till mig att en person kommer ringa mig.

Men sen finns det en hel del seriösa par som vi träffat därifrån med.

• Larsgubben

Knepigt, och tråkigt. Det drabbar även oss som är seriösa, både där och i andra forum.

Jag var på nakenbad med min fru i somras och tog en promenad själv längs stranden. Så frågade jag ett förbigående par om vad klockan var och de behandlade mig som nån fluktare eller snuskgubbe, bara gick förbi. Tråkigt.

• Gung Ho

Anonym (het22) skrev 2008-10-12 00:38:39 följande:

Förutom 30 mail i papperskorgen "KÅTA!" "CAM NU!", så från ett par! =)Så svarar man. "Nej, vi har precis fått barn men för av oss om några månader". ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?Och nästa: "Vill ses, men har inte barnvakt så bara en kan komma... Och frun har mens."SKIT NER ER! Fan va less man blir...Varför sitter de där om de inte kan på månader?!Och den där "vi är ett par men ikväll kan bara en"(läs mannen) har man ju inte heller hört förrut...Orka skriva ens ETT mail i onödan där. J-a idiotsida! Ingen kan, ingen kommer, ingen vill...
    Ha! Vi ligger uppe på BC, fast vi inte söker ngt just nu pga barn.

Det står klart och tydligt i vår presentation. Vi orkar inte ta bort, och sedan lägga upp igen när det är dags. Man vill ju kunna 'browsa' läget lite på orten där man bor...

Vi får erbjudanden ändå, men det stör inte så mycket. Har aldrig fått 'vi är ett par, men bara mannen kan' förslag ännu (efter drygt år) iaf.
  • figurehead

Ja, BC är väl ingen höjdare direkt.

Verkar som att de flesta bara är där för att fjanta sig och sabba för de som är seriösa.

Jag blev kontaktad av en 44 årig hårig man som undrade om jag var kåt, trots att det stod både kille och heter i min profil. Man undrar ju vad som pågår i den hjärnan liksom.

Svar på tråden vad ÄR det för fel på folk? (BodyContact)