• EVIG LÄNGTAN

Present till blivande pappan?!?

Tänkte höra hur ni gjort el gjorde då ni fick erat första barn! Fick el får den blivande pappan någon present av er då? Hemma el på bb? Vad isf gav ni honom? Hoppas på många svar och tips...

• Svar på tråden Present till blivande pappan?!?
  • esse

Jag tänkte försöka hitta ett babysim och ge honom och babyn en "kurs" där!! Då har de något som de kan göra ihop..

• krammia

Jag har tryckt upp en tröja som det står Pappa, på bröstet och på ryggen nått i stil med: Män som byter blöja är coola.

Han kommer också få ett världens bästa pappa örngott och en bok om att vara pappa med söta citat i.

Allt får han på BB när lillan är född!

• fiamalm

Inga presenter här av mig, har aldrig fattat varför.

• tjejmaffian

Tänker inte heller ge någon present....är det någon som ska ha present är det väl JAG i såfall! hehe

• stinagreta

Eller hur, varför ska HAN ha en present då? För att han så duktigt haft sex? Om någon ska ha en present efter födseln är det väl definitivt mamman för att stått ut med graviditet i nästan ett helt år och dessutom lidit sig genom en förlossning... Pappan? Pff. Om man vill köpa någon bok om att vara pappa eller en pappatröja etc kan man väl göra det ändå och ge när som helst?

• fiamalm

Håller helt med stinagreta och tjejmaffian...frågade faktiskt min man om han skulle ha velat haft nån pappa tröja eller nåt, han höll på att dö av skratt, han tyckte det var urlöjligt...

• Darla

Här blir det inte någon present till honom, han får ju också en bebis att gosa med, det får räcka. Det är ju jag som gjort det smärtsamma och jobbiga under en väldigt lång tid så om nån ska ha en present så....

• första pyret
    tjejmaffian skrev 2008-10-13 14:06:06 följande:
    Tänker inte heller ge någon present....är det någon som ska ha present är det väl JAG i såfall! hehe
    that´s right!
  • Tiriana

Tycker ni är lite hårda mot pappisarna nu!

Tänk att dom har ju stått ut med ett hormonmonster i 9 månader, stöttat, tröstat och donat för oss.
    Fått lyssna på oss när vi har gråtit floder för att sockerkakan blev för torr, fått ducka när tallrikar har flugit för att ngt har gått fel eller något annat som vi har haft för oss under graviditeten.

Nä minsann, jag är stolt över min man som har stått ut med mig å mitt graviditetshumör så han ska definitivt få något av mig!

Svar på tråden Present till blivande pappan?!?