Inlägg från: minbebis76 |Visa alla inlägg
  • minbebis76

Nodejas Babes och Bambinos

Mini, hihi gulligt att han blir så nöjd när han kissar

VIp, härligt att höra att du också fått sjukan nu Kul med er - här kan man helt enkelt tala om att bajset inte är vittlängre utan grått utan att någon tycker det är konsitgt ELler!?

Vi blev som sagt var hemma idag. När William vaknade imorse så var han ledsen för han fick inte upp ögonen. Helt igenkläggat Efter myckte tröstande och klappande och pussande fick jag tillslut göra rent ögonen så eftr 15 min kunde stackarn se.
    Ringde sjukvårdsupplysningen och hörde efter hur det smittar och det är bara via kontakt.
    Han var ju så pigg och glad när han väl fick synen tillbaka så vi åkte till IKEA och han satt så snällt i sin vagn och rörde inga saker (så ingen blir smittad ) hittade en hel del grejer.Bla så hittade jag 3 babypåslakan med örngott, 2 dra på lakan och 2 påslakan till barn på fyndavdelningen. Priset? 149KR för allt!!!! Kunde inte låta bli när det var så billigt men vad fasiken ska jag med alla lakan till? Nåja - får man fler barn kanske man får en kräkis

Nu ska jag plocka upp innan han vaknar. Hej hopp!

• minbebis76

Kanin, det är gott med BYY Sötstrumpa

Brudar - Jesster och Emeliee - är ganska så 100 på att skåpet kommer från JYSK. Snyggt är det i alla fall

Lillamy, kul att se dig!

• minbebis76

Är på väg till sängen vill bara skicka jättestora kramen till Carro och Sam, fy vad jobbigt ni har det

• minbebis76

Halloj!

Här hemma har vi kört vaktombyte igen. Jag var hemma mån-tis, J ons-tors och nu är det min tur igen.
    WIlliams ögoninflamation har gått över men han har feber till och från. Flera gånger har vi trott att han ska gå på dagis dagen efter för att sedan få stanna hemma i alla fall. Hur är det möljigt att man kan ha typ 39 graders feber när man vaknar, 10 timmar senare igen alls och sedan 38,5 igen? Skumt. Febernedsättande han fått håller ju bara i sig 6-8 timmar, här har det kunnat gå 20 timmar utan feber.. Hostar en massa gör han stackarn, låter som att han ska kräkas.

En liten fundering jag har är det här med pott träning. Hade ju egentligen tänkt vänta till nästa sommar men nu tycker jag William säger till när han har bajsat/kissat eller kanske till och med när han håller på. Tror att han säger till lite sent för att man skulle hinna dra av honom kläder och blöja. Är rädd att göra honom nervös eller stressad om man helt plötsligt avbryter honom mitt i kissandet/bajsandet. Samtidigt visar han ju att han är medveten om att han håller på med något. Borde man hoppa på det här tåget tycker ni? Tips och tankar tas gärna emot.

• minbebis76

Svag, verkligen

Smirre, kan kanske vara en tanke. Var i alla fall i förådet och hämtade en potta. Tänkte ställa in den i badrummet och så får vi se om den är intressant.

Bilen, ojoj hoppas inte kräksjukan kommer. *viftar och skrämmer bort den*

• minbebis76

Var förrästen på lingon & blåbär party igår kväll och fy fan vilka fula kläder. Inte alls vad jag gillar. Fanns lite fina grejer till tjejer men till killarna.... jag saknar ord.

• minbebis76

Vinkar och skickar pussar till Myran! Hej hej!

Mini, lingonochblåbär är ett klädmärke. Kändes väldigt omodernt och då ska ni veta att jag absolut inte är en moderåtta.

Nu blir det idol.

• minbebis76

God morgon
    Var på 30års kalas igår så idag är jag lite sliten Länge sen

Orkar inte skriva mer, ville mest läsa om er sötsisar

• minbebis76

Är inne snabb som en raket bara

Myran, ser ut som ett jättefint hus! Grattis igen!

Carro, ja du vad säger man? Stackars er

Jossan, stora söta tjejen på hästryggen juh. Förstår att du är blödig och stolt

Nä, nu måste jag googla på lite julbord.

• minbebis76

Är inne snabb som en raket bara

Myran, ser ut som ett jättefint hus! Grattis igen!

Carro, ja du vad säger man? Stackars er

Jossan, stora söta tjejen på hästryggen juh. Förstår att du är blödig och stolt

Nä, nu måste jag googla på lite julbord.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos