• VIP

Nodejas Babes och Bambinos

Nu är jag också magsjuk, blää. Ganska mild men värre än vad de andra i familjen haft. Jonas kommer och frågar om jag verkligen är sjuk lite då och då. Orkar inte gå ur sängen och då måste han ju ta hand om BÅDA tjejerna, oj oj. Som om inte jag gör det varje dag, himla karl. Jag har så ont i hela kroppen trots alveddon. Låg hela natten och frös, alt svettades så jag har väl ingen energi kvar.
    Bara till att läsa här! och skriva lite..

Smirre: Vi vill ha en luftvärmepump som sitter i taket, som har flera inställningar i styrka och såklart både värme och kyla. Så tyst som möjligt och så många filter som det går eftersom vi är allergiska mot pollen. Och billig såklart
    Ni?

• VIP

smirre: hittade en pump med bara 20 db på innerdelen, men jag kommer inte ihåg vad den kostade. kanske mycket dyrare. då är det kanske värt med lite högre. Ikeapriset var jättebra, och annars verkade den ju bra. Ska kolla runt lite till.

Just det ida och emil var det, kom inte ihåg tidigare vad det var det hette... tack! fast nu kanske alla 86/92 är slut?

• VIP

oj jesster, låter som ni har en kaosdag därhemma! Isglass eller isbitar kanske är roligt att suga på? saft och läsk? (haha inga hämningar med socker här inte). Går det inte med mosad mat heller? Annars får ni väl köra med puréerna.?

carro: ja hur gick det inatt?

ang fotografering har de det på ÖF men jag ska be pappa ta bilder på barnen någon dag när de är hela och rena Han har en ny fin kamera och är bra på porträtt. Tänkte ta en av bilderna och förstora upp och ge till Jonas när han fyller år. Han är så himla svår att köpa till.

• VIP

Mini: jag tyckte inte blutsaften smakade så äckligt, iaf inte efter ett tag

Joko: vi har haft vilma bak och det har gått jättebra. när hon blev äldre och man ville prata lite mer henne så köpte vi en spegel på babyland. jättebra! Vi har tagit bort airbagen fram nu och har Alice där, skönt att de inte behöver störa varandra så mycket tycker jag.

här rullar det på. Jonas erkände idag (jag VISSTE att han kände så, himla karl ) att han trodde att han var mycket sjukare än mig nu när vi var sjuka. Jäjä sa jag...
    Nu mår vi mycket bättre iaf så det är skönt. Fast nu ska vi ju vara hemma 2 dygn friska tillsammans, då blir det tjat som vanligt från min sida om städning och sånt. För städning ska det bli

• VIP

men hjälp carro vad läskigt! skönt att myrorna kom tillbaka. kramar

• VIP

najs det låter Joko! Jag ska också på spa 'pilutta alla andra' Fick det i julklapp förra året men det var helt omöjligt för mig att komma dit förrän nu så nästa månad ska jag dit, jäää.

undrar hur man blandar saltlösning för små 1½månaders täppta näsor?

• VIP

hej heeeeeeeej myran!!

här har vi ätit indiskt idag, det är min favvo! fast nu har jag lite ont i magen för jag åt nog lite för mycket. Men det var det värt

• VIP

hej heeeeeej Hilla! tog visst lite lång tid att skriva mitt lååånga inlägg haha

skulle ju också säga att Ludvig är supergulligt och ett jättebra val Winner!

• VIP

tjena vad ont jag har i magen, eller mellangärdet som strålar ut i ryggen. Trodde först att jag hade ont i ryggen och sen att jag bara hade någon svår form av gaser i magen som fastnat liksom, men jag börjar misströsta. Vägrar åka till akuten för som ni ser så kan jag ändå sitta här lite, men mest går jag omkring för jag har så ont. Tycker väääldigt synd om mig och vill bara att det ska försvinna. Väntar på att kl ska bli 08 så jag kan få åka till närakuten. Letar diagnos men hittar inget som stämmer helt...

• VIP

tjolahopp. nu börjar det släppa så jag ska gå och lägga mig. kanske bara var gaser och förstoppning dåra. skönt. gonatt!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos