Inlägg från: Smirretissen |Visa alla inlägg
  • Smirretissen

Nodejas Babes och Bambinos

VIP - Den luft-/luftpumpen vi har tittat på och som verkar otroligt bra, trots sitt låga pris, är Panasonic IFP 9 (upp till 150 kvm) eller Panasonic IFP 12 (över 150 kvm) som finns på inget mindre än IKEA... Om man är family-medlem...
    Den "lilla" kostar 14 900 kr inkl. installation och den stora 16 900 kr. Vi ska köpa den lilla för vårt hus är bara 119 kvm i ett plan...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Smirretissen

Kolla gärna ikeas hemsida... under family och sedan under prutat och klart...

• Smirretissen
    Carro - Usch, så otäckt. Stackars Samson...
    Så får syrrans kille när han hostar... 2 gånger har de fått lov att åka till akuten och då får han andas adrenalin för att luftvägarna ska bli bra igen... sen har de någon hostmedicin som han går på (kommer inte ihåg vilken)...
  • Smirretissen
    Emeliee
    Anton lyckades trilla från pallen dagen innan fotograferingen, så han hade ett schysst sår på kinden... hoppas de tog enskilda bilden med andra kinden mot kameran... då kanske det inte syns...

Igår trillade Anton ner mellan soffan och fåtöljen. Han brukar klättra mellan dem, men igår stod tydligen fåtöljen en bit ifrån och då gick det som det gick... Jag hann bara se ett par fötter som stod rakt upp i luften innan jag hörde dunsen. Sen gick sirenen igång och han blödde lite näsblod... med lite glass och mys i soffan gick det dock över ganska snabbt...
    Sedan gick han resten av kvällen och berättade för P att han minsann ramlat ner. "Anton ramlade däääär"...
  • Smirretissen

Blääääääääääääääää.... idag har jag en pessatråkig dag på jobbet... *suck* Vill bara att klockan ska närma sig fyra så jag får åka hem och kramas lite med AntonPanton SunkanSkunkan... å fara iväg på ridningen...

Å inte skrivs det så mycket heller...

• Smirretissen

Vad skönt att ni åkte in Carro!
    Syrrans Lucas hade också apdålig syresättning... Men Lucas har ingen förkylningsastma... hans förkylningar bara sätter sig på luftrören...

Hoppas på snabbt tillfrisknande nu!

• Smirretissen

Carro
    Det har tack och lov bara hänt 2 gånger att de behövt åka in, men alltid när han är förkyld så har han en fruktansvärd hosta och det har han ju medicin emot...

• Smirretissen
    Jesster
    Uscha uscha, stackars Willa... Ja, man är ju helt i händerna på den dumma sjukan... Hoppas hon blir frisk fortare än fort...

Hur mår Elliot idag?
  • Smirretissen
    Mini
    Du som är vår syjuntabrutta här i tråden... Hur gör man smidigast om man vill sy in ett par jeans i bensluten så att det blir snyggt? De jag har är lite för mycket boot cut och jag vill ha de lite smalare nertill...

Oh, järntabletter... INTE min favorit... blir stenhård i magen... Blutsaft har jag aldrig provat, men har hört att det ska vara jättebra...
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos