• Hjotronblomman

Vilket skötbord ska jag välja???

Jag håller på bli tokig när jag ska välja skötbord. Vi bor väldigt trångt så ända stället för barnkammare är i vårt sovrum. Kan inte ha ett vägghängt då väggarna är för dåliga för det. Har tittat på varianten att lägga ett skötbord på spjälsängen men tycker det värkar lite krångligt att lyfta på och av. Ska det stå på golvet får det max vara 70cm brett och 72cm långt..Nån som har några tips om hur vi ska lösa det?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 11:23
    Det kanske räcker med en skötbädd ändå..mest att det hade ju varit bra med lite förvaring oxå...Ska kolla på den superbilliga på IKEA..Tusen tack för alla tips!!

• Svar på tråden Vilket skötbord ska jag välja???
  • TheFamily

Sniglar är det billigaste skätbordet på ikea...tar inte alls mycket plats.....

• SunnyBunny

Vi köpte en billig liten på Ikea. Och det är jag glad för idag för vi använde den inte så länge, då våran dotter börja röra på sig va det så otäckt och byta på skötbord att den åkte upp på vinden och vi byter på sängen på plastunderlägget..

• Fru Hurtig

jag bytte på en mjuk filt på golvet, eller lade ett plastat frottéskynke under honom när jag bytte i sängen eller var borta någonstans.
    Funkade bra för oss.

• cesseny

Jag röstar oxå för sniglar. Jätteroligt att fixa till det så det blir personligt!

• tudis

Varför ens ha skötbord?
    Vi böt/byter vart vi är sängen,soffan,golvet,köksbordet.
    Om du/ni bor trångt köp endast en skötbädd som du kan stoppa undan när du ej byter.

• Madde A

vi har köpt ett sniglar, målat det svart och så har vi några snygga korgar under, blev jättesnyggt, och billigt

Svar på tråden Vilket skötbord ska jag välja???