UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor
Usch,beklagar att allt inte såg bra ut!!Tyvärr har jag negativ erfarenhet av de du beskriver med vatten runt lungorna....Hoppas dock du får ett annat svar änn min vän
Usch,beklagar att allt inte såg bra ut!!Tyvärr har jag negativ erfarenhet av de du beskriver med vatten runt lungorna....Hoppas dock du får ett annat svar änn min vän
Man kan göra abort på sjukt barn i princip hela grav...
Så roligt att läsa att ett litet hopp tänds!!En liten gosse,så härligt!!Håller tummarna o hoppas för er!!!Kram!
När får ni förresten "slutbeskedet"?
Lycka till i morron!Kram!
Nej vad ledsen jag blir för er skull!! Beklagar så!!!
Förstår att ni är lamslagna av sorg!! Många varma tankar o kramar!!!
Tänker på dig vännen o önskar att ni får ta ett fint farväl av er fina son!! Han är er oavsett hur han ser ut, o ni kommer alltid bära med er minnet av honom..Han var sjuk o inte menad för denna världen..Nu är han på en plats där han inte är sjuk eller har ont....
Prata, skriv ut din sorg ilska ledsamhet..få ut allt,kropp o själ ska genom många olika bearbetningsfaser...
Du kommer att klara detta,du kommer att gå vidare trots de inte känns så nu...önskar de var nåt man kunde göra för dig.Du får gärna använda min inbox för o skriva av sorg ilska o allt du behöver..
Kommmer tänka massor på dig i morron..Stor kram!
Tänker på er i dag...skönt att du känt dig lite stark...sorgen har många faser...Många kramar!
Usch de gör så ont att läsa vad ni fått gå igenom..att ni förlorat en bit av er själva,de som skulle varit!!
Tror han var världens finaste lilla gosse o att han hade blivit precis så busig o söt som du beskriver...
Grattis till er son,jag är så ledsen att ni inte fick behålla honom!!!
Vad vägde o mätte han??
Tänker på er o önskar allt gott framöver!!Kramar