UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor
Va glad jag blev för din skull när jag läste inlägget. =) Hoppas de positiva beskeden håller i sig.
Kämpa på!
Kramar
Va glad jag blev för din skull när jag läste inlägget. =) Hoppas de positiva beskeden håller i sig.
Kämpa på!
Kramar
Håller tummar och tår!!
Lycka till
STORA *tröstkramar*!!!
Ta hand om er!
Jag beklagar verkligen sorgen!!
Kan inte ens försöka förstå vad jag skulle känna om det vore mig det drabbat. Detta har berört mig och min sambo djupt sen UL dagen som vi hade gemensamnt.
Ta hand om er!
Kramar
Va skönt att du funnit hoppet tillbaka till viss del. För nånstans bakom den hemska tragedin och sorgen finns ju så mycket mer.
Ni är väl värda att få lite hotellyx. Ta hand om er och hoppas att ni får det bra.
STORA kramar !!
Vilken fin idé.
Men nog vettigt att avvakta på dina beslut tills allt stillat sig så att du är säker på din sak.
Ta hand om dig
Kramar
Starkt att du tog dig iväg till begravningen. Kanske gud inte svarade dig, och inte det som var meningen. Kanske var det bara skönt att få klandra någon och spy ur dig dina känslor till nån högre makt? För vem sjutton kan låta nåt sånt här hemskt hända en människa kan man ju undra??!!
Jag följer dig på denna tråd och önskar var dag att det ska bli snäppet lättare för dig att leva och klara din vardag. Samtidigt sände jag en tanke till din ängel vart han nu finns.
Stora kramar
Hejsan
Såklart är det alltid bättre att få ett svar. Så kan man sen se det på ett annat sätt och gå vidare. Man vill ju gärna ha en "syndabock" till vad som orsakade det hela.
Jag hoppas att ni får en förklaring när ni ska dit. Men annars tyckte jag du beskrev det hela så bra själv med exemplet när ni tittade i "ett barn blir till". Inte alltid man kan få den exakta orsaken, när det finns så mycket smått som kan ha felat.
Men nu ser jag inte eran lilla ängel som "ett fel". Ni fick ett par månader av kärlek tillsammans med det lilla miraklet. Synd att det inte blev mer. Men jag tror inte ni älskar honom mindre för det.
Jag uppskattar allt du har delat med dig till oss på denna tråd. Du skriver så målande hur du upplever saker att det känns som det vore jag ibland.
Håller tummarna inför 19/12.
STORA KRAMAR!!
Åhh va glad jag blir för din skull!!
Att besöket blev ett bra avslut och att lillkillen får ro.
Önskar er en God Jul och Gott Nytt År!
Och all lycka till i framtiden, va nu den bär med sig.
Kramar