Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor

Jag önskar vi kunde hjälpa dig att bära din och din sambos/ mans stora sorg. Så att det i alla fall blev uthärdligt för dig. Jag har tänt ett ljus för er son här hemma och önskar av hela mitt hjärta att ni kan finna ett ljus i livet snart igen. Gråt och ta hand om varandra. Minns att det blir bättre. *kramar om*

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Ett stort grattis till er vackra son, som är lika mkt ert barn som alla levande barn är sina föräldrars. Skillnaden är att ni tyvärr inte fick ha honom hos er så länge. Men jag är övertygad om att ni följs åt hela tiden, även om det är på olika sidor av jordelivet. Och som någon annan skrev - minns att han fick somna in på den mest fridfulla plats man kan tänka sig, i sin mammas mage. En stor kram till er! Jag önskar ni kan finna frid i allt det hemska.

• Vilda Tiger

SJÄLVKLART har du rätt att sörja! Som föregående skribent skrev så har du och din sambo hoppats, längtat, fantiserat och glatt er åt ert barns ankomst. Barnets liv startar inte då det kommer ut först - hjärtat har slagit många månader innan dess och han har vuxit sig större dag för dag inuti din kropp. INGEN har rätt att säga till er att "jamen han hade inte klarat sig nu ändå" för det spelar inte någon roll! Gråt du hur mkt du vill. *Kramar om*

• Vilda Tiger

Odling
    Vilken fin ide Siron gav om halssmycket! Jag förstår att du kunde finna tröst i att bära halsbandet du köpte, med en ängel. Jag log i hela hjärtat när jag läste det.

• Vilda Tiger

LAA
    Vilken underbar mormor! Henne har vi alla mkt att lära av... Va fint att fira födelsedagarna.

Odling: Tänker ofta på dig och skickar en liten kram då och då.

Svar på tråden UL-katastrof, vätska bakom nacke och runt lungor