Spindlar dör i dammsugaren??
Här kommer ännu en fråga som tillhör onödigt vetande men som jag måste vata som är spindelrädd/fobi...
Dör en spindel om man damsuger upp den eller den lever kvar o kan krypa ut igen???
Här kommer ännu en fråga som tillhör onödigt vetande men som jag måste vata som är spindelrädd/fobi...
Dör en spindel om man damsuger upp den eller den lever kvar o kan krypa ut igen???
Den dör nog
Min mamma är likadan och när hon hade dammsugit upp en stooor spindel pluggade hon igen slangen med en stor pappersbit hahaha
Vad passande.. Är otroligt spindelrädd, och ja dammsög upp en spindel
förut idag. *ryser* Sedan kom ja på att den kanske kommer krypa ut igen
för att "hämnas" eller nått genom att klättra i ansiktet.. *skratt*
Hoppas den inte gör det..
Det HOPPAS jag! Fast jag brukar låta dammsugaren stå och gå ett tag efteråt så att den VERKLIGEN dör! G
etingar däremot - överlever... fast de är aningens sega när de kommer ut igen...
asg....... dom sprängs invärtes av trycket.....
flugor,gettingar och pissmyror kryper ut igen.
Nannah- jag har gjort nästan likadan´t som din mamma en gång då jag sög upp en STOR spindet- jag klistrade för hela röret och så fick det vara så ett BRA tag. Mannen fick byta påsen sen
Zazla- vad är etingar????
Giz-hur kan det vara att spindlar sprängs men inte flugor, getingar och pissmyror?? Är jag inen på mycket komplicerad kemi nu??
Mamma Jennie! Åh vad jag känner igen mig i dina mardrömmar om någon slags läskig hämnd... Usch och fy för spindlar! Äckliga kräk!!
Fick tips i en tidning om hur man skulle slippa spindlar. Man skulle dammsuga i och utanpå alla fönster i typ oktober och sen slänga dammsugarpåsen för enligt dem så kunde de överleva. Urrk...
Stackars spindlar....
Ha ha ha läskig hämnd Jag har tänkt PRECIS det där! Oj vad jag skrattade när jag läste den här tråden, fastän jag också är rädd.
Jag menar givetvis Getingar Attans tangentbord....