• Svinto

Spindlar dör i dammsugaren??

Här kommer ännu en fråga som tillhör onödigt vetande men som jag måste vata som är spindelrädd/fobi...

Dör en spindel om man damsuger upp den eller den lever kvar o kan krypa ut igen???

• Svar på tråden Spindlar dör i dammsugaren??
  • Nannah

Den dör nog
    Min mamma är likadan och när hon hade dammsugit upp en stooor spindel pluggade hon igen slangen med en stor pappersbit hahaha

• Mamma Jennie

Vad passande.. Är otroligt spindelrädd, och ja dammsög upp en spindel
    förut idag. *ryser* Sedan kom ja på att den kanske kommer krypa ut igen
    för att "hämnas" eller nått genom att klättra i ansiktet.. *skratt*
    Hoppas den inte gör det..

• Zazla

Det HOPPAS jag! Fast jag brukar låta dammsugaren stå och gå ett tag efteråt så att den VERKLIGEN dör! G

etingar däremot - överlever... fast de är aningens sega när de kommer ut igen...

• giz

asg....... dom sprängs invärtes av trycket.....

flugor,gettingar och pissmyror kryper ut igen.

• Svinto

Nannah- jag har gjort nästan likadan´t som din mamma en gång då jag sög upp en STOR spindet- jag klistrade för hela röret och så fick det vara så ett BRA tag. Mannen fick byta påsen sen

Zazla- vad är etingar????

Giz-hur kan det vara att spindlar sprängs men inte flugor, getingar och pissmyror?? Är jag inen på mycket komplicerad kemi nu??

• LinaT

Mamma Jennie! Åh vad jag känner igen mig i dina mardrömmar om någon slags läskig hämnd... Usch och fy för spindlar! Äckliga kräk!!

• GME

Fick tips i en tidning om hur man skulle slippa spindlar. Man skulle dammsuga i och utanpå alla fönster i typ oktober och sen slänga dammsugarpåsen för enligt dem så kunde de överleva. Urrk...

• AnnaKlara

Ha ha ha läskig hämnd Jag har tänkt PRECIS det där! Oj vad jag skrattade när jag läste den här tråden, fastän jag också är rädd.

• Zazla

Jag menar givetvis Getingar Attans tangentbord....

Svar på tråden Spindlar dör i dammsugaren??