• gumzan

Ni som köpt amningskudde! guld värt eller onödigt?

Som sagt amningskudde?  värd sin vikt i guld eller??

Själv har jag lite spänningsproblem med nacke och axlar så man undrar ju om denna kudde kan vara till hjälp...

Vilken köpte ni?

Och vad kostade den!

Alla synpunkter/upplevelser/råd är välkommna

Om ni har något annat tips på något ni köpte som ni bara avgudar nu så skriv gärna det oxå ........    samma om onödigt

• Svar på tråden Ni som köpt amningskudde! guld värt eller onödigt?
  • pluppiz

guld värd, har en laban amningskudde. man slappnar av på ett annat vis och har händerna fria.

• marsed

FANTASTISK!!! Har en NG Baby som har styrolitkulor vilket gör att den är väldigt formbar både efter bebis och min kropp. Köpte min på nätet, Minimundus, för 299 kr.

• Lisett

Använde kudde i början - jättebra för din nacke och axlar! Nu när amningen går snabbare är jag inte så noga med hur jag sitter...

• Findus78

Har oxå en Laban, guld värd, men ganska dyr. Tror den kostade 500 typ.

• MJAD

jag tycker det är bra! man kan ju använda den till annat med, tex som stöd. jag har den även som sovplats när sonen vill sova på mig, blir inte lika tungt.

köpte min på jysk, är nalle puh, kostade 200 kr tror jag.

• lillasnurre

Jag fick låna en amninskudde, och JAG ÄLSKADE DEN!!! sonen låg stabilt och bra och jag kunde slappna av. På nätterna när jag halvsovi soffan gjorde amningskudden att jag kunde vara trygg i att sonen låg bra även om jag var i halvdvala.

• Joline och Alexandra

använde den precis i början men tycker att det funkat lika bra med kuddar...

• Musslan

Jag tycker det är suveränt! Köpte min på LillaMirakel på nätet, den är så lång att man kan ha den till avslappningskudde själv också. Jag har den när jag ligger och läser. Och ibland har jag den i sängen, som stöd.

Det är skönt att slippa springa runt med en massa småkuddar och pallra upp. Skönt att ha EN kudde avsedd för amning.

• Karriärmamman

Guld värd! Passar bäst i fotölj. I soffan får kudden liksom inget stöd på kanterna. Jag köpte min på Coop. Den har små "kulor" i sig och ger mycket bra stöd. Tror den kostade 199:-Samma modell som används på sjukhuset där vi födde.

Köp en du tycker är bra. Men att lägga massor pengar på dem tycker inte jag att de var värt.

• Trolltoka

Helt kanon! Gjorde dock min sjalv Skrattande

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)
Svar på tråden Ni som köpt amningskudde! guld värt eller onödigt?