Knipkulor
Har fått två barn, minns knappt hur jag kändes där nere innan men det var nog tajtare. Finns det någon som kan rekomendera knipkulor eller kan det kvitta. Önskar så klart the easy way, tycker knipövningar är JOBBIGA.
Har fått två barn, minns knappt hur jag kändes där nere innan men det var nog tajtare. Finns det någon som kan rekomendera knipkulor eller kan det kvitta. Önskar så klart the easy way, tycker knipövningar är JOBBIGA.
Vart hittar man sånt på nätet!?
Testa Smartballs. Mkt nöjd med dem (min man också..hihi..). Finns bla på amorspilar.se eller husmusen.nu
Knipkulor finns att köpa på alla butiker online eller IRL som säljer sexleksaker. EJ att förknippa med dom små geishakulorna för dom använder man inte i knipsyfte (snarare så kan man testa dom efter ett tag för att se om man klarar hålla kvar dom för att se att man tränat så muskulaturen är bra där nere, men dom används annars i sexlekarna, dvs man stoppar in dom och sen kör man på så stimulerar dom både henne och honom)! Men knipkulorna (smartballs är Fun Factorys egna, finns andra varianter med men just FF´s är nog dom bästa tycker jag) stoppar man upp, båda två, sen rör man på sig och då rör sig kulorna som ligger inuti dom stora kulorna vilket gör att muskulaturen tränas automatiskt. Det enda man behöver göra är alltså att röra på sig och inte sitta still i soffan!
Börja bara i typ 5 min, och inte varje dag, annars kan man få grym träningsvärk. Sen ökar man på och ska till slut kunna använda dom en stund varje dag!
www.himmelriket.se har sådana om du inte hittar nån annanstans, där köpte jag mina!
Jasså jag trodde att det var geischa kulor man använde!
man kan lika gärna använda geishakulor och träna med det beror på hur stor man är där nere.. om man är relativt trång kan man inte trycka upp smartballs för då tänjer man ut sig och då är geishakulorna bättre då de är mindre.
Oj det låter ju smumt att köpa såna smartballs då om man tänjer ut sig!
Nu har jag iaf köpt smartballs från amorspilar
Tack...
Hur är de som man kan köpa på apoteket?