Tatuering av era barns namn
Jag funderar på att tatuera in min sons namn någonstans, men har fortfarande inte bestämt mig för vart. Var har ni gjort era tatueringar?
Jag funderar på att tatuera in min sons namn någonstans, men har fortfarande inte bestämt mig för vart. Var har ni gjort era tatueringar?
Det är skumt det här med namntatueringar.
Min personliga åsikt är att jag förknippar namntatueringar med att man hedrar någon som dött. Men smaken är ju som baken =)
Jag har med tänkt tatuera in mina barns namn, men kan inte bestämma mig för var eller i vilken stil jag vill ha det.
Vill gärna ha alla tre namnen på samma ställe på kroppen, nån som har några tips?
Jag har dotterns namn på vänster handled och sonens namn på höger handled :)
jag har dotterna namn i runskrift under vänster nyckelben! bild finns i galleriet!!!
jag har min 2 äldsta tjejernas namn på vänster överarm.
Dom andra 2 kommer att bli på höger överarm.....i morgon Bild finns i galleriet!
Nu har jag två av mina barns namn på höger handled, men snart har jag alla tre där!
När jag väl får barn ska jag skriva mina barns namn i nacken
HAllå!
JAg har mina 2 pojkars namn intatuerade på fötterna, mitt på foten. Är super nöjd!!!
Lycka till
Jag ska göra det när lillen kommer ut ! :D Men har inte bestämt mig vart än :P
Vet en tjej som har sin dotters namn på undersidan av underarmen... Snyggt!
Vet några andra som har det på sidan av benet också snyggt!
Själv har jag en klar bild av hur jag vill att min ska se ut.... Just nu två stycken stjärnor med 05 och 07 i mitten, på insidan av handleden. Blir det fler barn (vilket vi hoppas) så blir det ytterligare stjärnor.
Först hade jag tänkt ha sonens namn på handleden men det verkar vara väldigt vanligt att ha det just där så valde baksidan av vaden istället i en ganska enkel stil eftersom det är tänkt att den ska byggas på med hans stjäntecken och lite annat runt hela vaden.
Annars tycker jag det är fint i nacken,bakom örat eller sidan längs revbenen.
Har dotterns namn på vänster handled
jag vill men vet inte hur jag ska få till det då jag har tre barn och vill ha en till i framtiden
jag har bild på min i galleriet!
Jag har dotterns namn, födelsedatum och klockslag på armen med en "ram" runt om. Är hel nöjd med det, målade den helt själv. :)
Jag har sonens namn skrivet på benet..lägger in bild i galleriet
Har Max namn tatuerat bakpå ena vaden.
jag har min dotters namn på överarmen tillsammans med en lotusblomma, stjärnor och hav i lite japansk stil.. love it! har inte bild i gallerit på den när den är klar tyvärr
Har mina barns namn på skuldran, jättenöjd. Finns bild i galleriet.