Jag klarar inte av denna kurs *gråter* (långt)
Jag har tenta i Java om två veckor och jag kommer inte klara den. Jag förstår inte, jag ser inte logiken i det.
Vi har haft veckouppgifter under fem veckor nu (femte och sista veckouppgiften har vi nu). Den första kändes förjävlig rent ut sagt, jag förstod ingenting. Den andra kändes bättre och den tredje klarade jag nästan helt utan handledning och efter den kändes det hoppfullt, som om det hade lossnat för mig.
Men så kom fjärde veckouppgiften. Jag förstod ingenting, absolut ingenting, och fick på handledningarna men det hjälpte inte mycket då läraren mer eller mindre gav mig svaret men jag förstod ingenting.
Den veckouppgiften fick jag uppskov på men den lämnades ändå in utan att vara komplett. Kände att jag inte klarade av den och accepterade att det blir rest på den.
Nu satte jag mig med femte veckouppgiften under handledningen och ser till min fasa att den uppgift jag inte klarade av i veckouppgift fyra är den uppgift HELA veckouppgift fem ska bygga på!
Så jag fick be läraren om hjälp att lösa det jag inte klarade av i den uppgiften, hela handledningstiden gick åt att lösa den och jag förstod ingenting, verkligen ingenting.
Det slutade med att jag kände hur bägaren var på väg att rinna över, jag packade mina saker och gick in på närmsta toalett och grät i ren och skär panik.
Hela promenaden hem kändes det som att någonting kramar sönder mig inifrån, jag kan inte andas, huvudet snurrar, jag kan knappt kontrollera gråtatackerna.
Vad är det med mig?