Vecka 3 - vilka symptom har ni?
Hej, är i vecka 3. Vilka symptom har ni som också är i vecka 3 än så länge?
Hej, är i vecka 3. Vilka symptom har ni som också är i vecka 3 än så länge?
I v.3 har du precis haft ÄL och kan inte direkt veta att du är gravid BIM är ungefär 4+0, alltså i v.5.
Snurrigt det där med hur man räknar veckorna, men är i vecka 4 eller 5 då. Bim typ någon gång mellan måndag och i dag. Vet inte riktigt om man ska räkna bim från ägglossningsdagen (i sådana fall i måndags) eller från första dag på sista mens ( i sådana fall i dag)? Har i alla fall fått + med clear bleu 3 gånger den senaste veckan, senast i söndags.
Du räknar från sista mensens första dag Registrera en graviditet på din sida så ser du exakt hur det ligger till. Du behöver inte visa den offentligt om du inte vill.
Tack för tipset!
Jag har hela tiden räknat 14 dagar från den dagen jag fick plus på ägglossningstestet, men det kanske är helt fel. Jag har visst inte tänkt alls. Ägglossningen var ju säkert en eller ett par dagar efter det. Jag har alltså testat alldeles för tidigt. Det blev i sådana fall svaga plus BIM -6, BIM -7 och BIM -3. Jag trodde att det sista var BIM -1. Men plus är väl ändå plus? Även om jag har fått det tidigt? Bli plötsligt orolig att jag trots allt inte är gravid som jag nu gått och trott i en vecka :-O
Ett plus är ett plus, där kan du vara lugn Grattis!
Bra! Jag hoppas verkligen det. Måste ha blivit ovanligt snurrig sedan det hände Det kanske är hormonerna!