• Anonym (Undrara)

Tål inte sperma?

Jag får ont i halsen när jag sväljer satsen... Konstigt??
    Känns typ som det gör när man är förkyld :P

Någon som varit med om ngt liknande? Är det Konstigt?
    Tål jag inte hans sperma? :(
    Kommer jag inte kunna bli gravid med honom? :'(

• Svar på tråden Tål inte sperma?
  • Anonym

men du blir ju inte gravid genom munnen.

testa att dricka något efter om det känns bättre. Annars får han väl lägga satsen någon annanstans.

• Sofia t

Nej du kommer inte bli gravid med honom genom att svälja sperma. Och ja man kan vara överkänslig mot sperma dock är det väldigt ovanligt och tror inte det visar sig genom att man direkt får ont i halsen.

• Anonym

de få gånger jag svalt sattsen har jag fåt en svidande/brännande känsla..tror ej d e så konstigt

• Anonym (Undrara)

Jag vet att jag inte kan bli gravid så ;)
    Okej, ja det är ju inte ett problem, så ont gör det ju inte :P

bara undrade om det fanns fler än jag :)

• Hallonjuice

man ska veta att sperma inte är något kroppen produserar för att den ska sväljas det är inte farligt bräns det kan det vara för du har litte roslig hals eller du kan ha ätit något stark tidigare men ska veta att en en satts så finns det MILJARDER spermier dessa vill ju ta sig ut i kroppen ner till äggstokarna inte till magen men får du väldigt ont VARGE gång ring gyn och boka en tid och be dom om hjälp men svälj inte då sug honom och när han e nära runka av honom det sista eller ta det i munnen spota ut det litte snyggt så eller vänd på dig och be honom ta dig i fittan har du mens runka av honom eller kanske analen e bra??

Svar på tråden Tål inte sperma?