bästa ögonskuggan?
Kan ni tipsa mig om era favoritmärken när det gäller ögonskuggor?
Kan ni tipsa mig om era favoritmärken när det gäller ögonskuggor?
*puff*
Ingen som använder ögonskugga här?!
too face tycker jag är kanon!!
för tillfället använder jag en ögonskugga från H&M, och en från maybeline (cream). Dom tycker jag funkar bra. Annars är nästan alla produkter från Mary Kay bäst tycker jag!
makeup stores tycker jag. spec med deras primer oxå=KANON
make up store
Gillar i.d. / Make up store / Face
Mary kays nya mineral ögon skuggar är klart bäst tycker jag
Noubas skuggor har mycket pigment
Make Up Store och Mac gillar jag.
Make Up Store, Mac och FACE tkr jag har bästa sminket öht..
Dior tycker jag har dem bästa.
Mina egna som jag kokar hemma såklart!
Det är olika beroende på om man vill ha fast, lös eller mineral.
Man mixar lite olika ingredienser och pigment färg.
Jag gillar det för jag vet vad jag tar på mig. Har sålt i London innan men ska börja sälja här hemma i mitt företag, Månskäran, snart hoppas jag. Vill kunna jobba hemifrån nu när jag har barn. Så då blir det ett tarot och smink företag istället för bara tarot. Kul.
Oj, vad kul med så många svar!
Make up store har jag hört ska vara en av de bättre. Jag har själv en ögonskugga därifrån som är bra, men dessvärre finns inte MUS i närheten av där jag bor... Inte Face heller... *suck* Annars är det lagom prisklass, vill helst inte betala mer än max 150 kr för en singelskugga.
Var hittar man Mac någonstans? Pris? Jag har inte sett det på Kicks, finns det märket på Åhléns? Vi har inte så jättestort utbud här tyvärr. Nouba och Dior är något dyrare, väl?
HM och Maybeline, har du jämfört med några lite dyrare skuggor? Jag är ju lite skeptisk till budgetmärken, men jag vet att de kan ha riktiga fynd också! Isadoras skuggor är bara skräp, tycker jag iaf.
Jag har faktiskt ett par skuggor från Mary Kay också, men nä, de är inte favoriter - en har smulat sönder och en har blivit för hård.
Jag köpte en ögonskugga när jag var i italien sist, köpte den på SEPHORA och det är deras egna märke.
SEPHORA är ungefär som MakeUpStore, fast italienskt!
Tycker deras produkter är superbra! Går att beställa på nätet!
Helt klart Mary kays ...
Diors kostar runt 300-400 nåt sånt. Men man kan få det billigare på Ebay.