• Mysan063

Hur säger ni godnatt på kvällen när ni ska sova? :-)

Nyfiken på hur ni säger godnatt på kvällen när ni ska sova?
    Och brukar ni lägga er samtidigt?

Vi lägger oss nästan alltid samtidigt, och så ligger vi och pratar några minuter. Sen säger vi exakt såhär " Jag älskar dig du är mer än mitt allt, sov gott ". Och så pussar vi varandra många ggr och kramas

• Svar på tråden Hur säger ni godnatt på kvällen när ni ska sova? :-)
  • panda mii

hihihi låter som hos oss... jag ligger ofta med datorn i sängen o min sambo ligger o spelar xbox tills vi bestämmer att stänga av och då är det "jag älskar dig mer än allt annat!" typ 100 gånger o sen pussas o kramas vi en stund och sen somnar vi oftast med att jag håller om honom för om han håller om mig så dör jag av värmeslag

• heydee

ja här är det att min kille säger
    "kan jag få en godnattpuss?"
    jag svarar "självklart"
    och så blir det det och så säger vi "godnatt älskling eller min fina fästmö/fästman" :)

• Leanbh

jag säger: night night babes, love you
    han säger: love you too baby

och så pussas vi och vänder oss åt varsitt håll och somnar. (jag behöver space och får panik om vi ligger med ansiktena nära)

• tamate

vi pussas så säger han "gonatt gumman" och jag svarar "gonatt hjärtat mitt" och så somnar vi =)

- det som inte dödar härdar!
  • panda mii
    Leanbh skrev 2008-10-15 01:57:41 följande:
    jag säger: night night babes, love youhan säger: love you too babyoch så pussas vi och vänder oss åt varsitt håll och somnar. (jag behöver space och får panik om vi ligger med ansiktena nära)
    haha har samma grej! ansikte mot ansikte är ett BIG NO NO!
  • Leanbh

panda mii skrev 2008-10-15 02:07:25 följande:

haha har samma grej! ansikte mot ansikte är ett BIG NO NO!
    eller hur! Jag som trodde jag var ensam om det! Man ser alltid i romantiska filmer hur paret somnar näsa mot näsa med armarna om varann, men jag klarar bara inte att han andas på mig, jag känner att jag inte kan andas då! Kanske för att hans andedräkt är varm, jag vet inte. Känner ofta att jag inte kan andas när det blir varmt rent allmänt, går alltid runt och öppnar fönster
  • Odetta

Vi går alltid och lägger oss samtidigt och då brukar vi nog för det messta (om man inte är stupa-trött) ligga och prata en liten stund och så säger vi  "Jag älskar dig" till varandra och så pussas vi lite och så säger vi bara "gonatt"

och så brukar jag även fråga sambon då "vill du ligga sked med mig?" varpå han brukar svara "absolut" och sedan tar det inte lång tid innan jag somnar för det finns inget mysigare och tryggare än att ligga där med min sambos armar runnt mig och känna hans andning i nacken

*borde gå lägga mig men saknar min sambo jusst nu som jobbar natt*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Leanbh

ååhh jag saknar också min darling, han jobbar borta under veckorna och det blir så ensamt i sängen

• fruis

Vi lägger oss nästan aldrig samtidigt iof men när vi gör det brukar vi ändå somna vid olika tidpunkter. Jag somnar som en stock efter två minuter medan min man kan ligga och läsa i sängen i en eller två timmar utan problem. Alltså säger vi inte godnatt. Ibland gosar vi bara in oss i varandra så får det vara som en godnatthälsning.

• Petrah

Då säger jag strax Godnatt   om jag kan slita mig härifrån vill säga......

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Hur säger ni godnatt på kvällen när ni ska sova? :-)