• hally

Presenter till killar i klassen?

Min dotter är bjuden på Halloween-party nästa helg och det är 2 killar i klassen som ska ha tillsammans för att de har fyllt år.
    Vad ska man köpa till dem i present? Har inte stor koll på vad 7-åriga killar vill ha...och det känns som att det inte bör vara speciellt dyra saker, min dotter leker inte med dem annars. De bjuder hela klassen, 30 st.

• Svar på tråden Presenter till killar i klassen?
  • Sussannek

Föreslår att du pratar med några föräldrar till de tjejer som din dotter brukar leka med i klassen och fråga om ni inte kan lägga ihop till något, då blir det plötsligt lite lättare att hitta något lite roligare.

• hally
    Sussannek skrev 2008-10-15 14:09:48 följande:
    Föreslår att du pratar med några föräldrar till de tjejer som din dotter brukar leka med i klassen och fråga om ni inte kan lägga ihop till något, då blir det plötsligt lite lättare att hitta något lite roligare.
    Ja jag har funderat på det också, men jag vet fortfarande inte riktigt vad som är bra till 7-åriga pojkar. Får se till att fråga någon vars dotter har en bror i nära ålder
  • ullis01

Transformers, lego, star wars- lego, figurer och böcker, indiana jones- lego, figurer, böcker och alla möjliga fotbollsgrejer är det som är mest populärt hemma hos oss just nu. Min son fyller 7 om ett par veckor.

Svar på tråden Presenter till killar i klassen?