• Eliva

Tjejer 25-30år - vad önskar ni er i present?

Om några veckor fyller jag år, något som min man kom på igår. Han undrade vad jag önskar mig. Jag har huvudet fyllt med saker som ska köpas till bebisen just nu och inte hadt en tanke på saker till mig själv.

Vad skulle ni andra önskar er om ni fyllde år snart? Några roliga tips som jag inte vet om ännu att jag vill ha?

• Svar på tråden Tjejer 25-30år - vad önskar ni er i present?
  • E l l a

Nu är jag 23 år men jag önskar mig någon god parfym - det är inget som jag brukar köpa själv i första laget...

• Linda1976

presentkort på lyxrestaurang
    frisörbesök
    fotbehandling
    parfym
    smink (alltid!! )

• Jenny S

Massage
    Spabehandling
    Ansiktsbehandling
    Presenkort på kläder, IKEA osv
    JUVELER!! (funkar alltid här hemma! )
    Presentkort på bio (innan bebisen kommer?)
    Nya grejjor till hemmet? (Ny stekpanna, mixer osv)

Åhhh...ska fundera mer....

• Liindaa

Jag är 19..

Men kanske har bra förslag änndå?.:)

Prestentkort på spa. Kanske skulle vara skönt när du fått barn.

Presentkort på kläder. Trevligt att köpa det man själv vill ha.

En mysig middag på någon trevlig restaurang.

• Linda1976

Kitchen Aid´s hushållsmaskiner! De som ser ut som amerikanska 50talsmaskiner!! SÅ snygga.

Alessiprylar

• Eliva

På listan har jag skrivit en sådan där som man massage-pryl som man rullar över ryggen och 10 behandlningar med den av min man.

Har även önskat mig en dags shopping med honom, så att han ska få köpa mig nya kläder (han klarar aldrig att köpa dem själv, han tror visst att expediterna bits i dambutiker).

Fler tips!

• Eliva

Tjejer i alla åldrar får gärna lämna förslag så klart, satte rubiken mest för att "hinta" mina egen ålder. 26 år snart. 10 år sedan man slutade högstadiet! Usch vad man är gammal!

• crescendo

Mp3-spelare kan man önska sig.
    Presentkort på makeupstore. Bli sminkad och välj produkter för 500:- Tycker jag är jättebra

Svar på tråden Tjejer 25-30år - vad önskar ni er i present?