• Eliva

Tjejer 25-30år - vad önskar ni er i present?

Om några veckor fyller jag år, något som min man kom på igår. Han undrade vad jag önskar mig. Jag har huvudet fyllt med saker som ska köpas till bebisen just nu och inte hadt en tanke på saker till mig själv.

Vad skulle ni andra önskar er om ni fyllde år snart? Några roliga tips som jag inte vet om ännu att jag vill ha?

• Svar på tråden Tjejer 25-30år - vad önskar ni er i present?
  • Slumraren

Jag är verkligen ingen smycketjej, men har hittat en smyckeserie jag gillar. Till jul, födelsedagar och sånt har jag de senaste åren önskat mig saker i serien som jag gillar. Så varför inte spana på smycken och välja ett halsband denna gång, ett armband nästa gång, kanske örhängen, en ring o.s.v. till jular och födelsedagar. Vips har du ett set med snygga smycken.

• Pirum

Böcker, prenumeration på tidskrifter, musik tycker jag om att få.

• Molnet

*BÖCKER!
    *klocka
    *örhängen
    *träningskort på gym/yoga
    *nya snygga kaffekoppar och tallrikar
    *valfri resa

• anette79

Jag fyller också 26 snart och jag önskar mig perfym och ett halsband av min sambo. Förra året när jag fyllde 25 köpte han ett guldarmband åt mig

• Pirum

Böcker, prenumeration på tidskrifter, musik tycker jag om att få.

• zikoriat

Musik, böcker, pengar och en digitalkamera önskar jag mig iaf...

• Glowstar

Presentkort på favvostället, god parfym, att man går ut och äter tillsammans, Digitalkamera, har man någon hobby kanske prylar behövs till det, ha önskat mig målar/ritsaker ibland...

• linda87

*jag skulle önska mig en mixer/matberdare =bebismat Och goda energishaker till dig
    *en romantisk heldag,kanske någon båttur över dagen med middag och tända ljus, lite intim massage, hotellövernattning
    *Smycken är ju något som består
    *En scrapbook/fotoalbum/babybok och en digitalkamera så attt man kan pyssla med något (älskar att pyssla själv) och så får man något som man själv och barnet kan minas....
    *blommor och choklad rä ju aldrig fel som ett plus i kanten

• BlevMamma04

lika många rosor som jag fyller är aldrig fel att få uöver en gåva. ett litet smycke. eller som jag sa till min sambo sist jag fyllde, det räcker med ett kort. jag har allt jag önskat mig. då var barnet ett halvår och jag var i glädje rus ännu

• Jenko

Jag fyllde 25 i måndags Hade önskat mig smycken - halsband, örhängen från Efva Attling, superfina smycken

• lycklig fru

En romantisk middag på restaurang med maken.

• Filurken

Fyller 30 om två veckor och jag önskar mig egentligen bara två saker, en guldkedja att hänga min förlovnings- och vigselring i eftersom mina fingrar är för svullna för att kunna använda dom och presentkort på böcker

• Eliva

Igår blev man 26 då. Vi hade sagt att hålla nere kostnaderna, men jag fick i alla fall en ny hårblås, en sådan där lång skön borste som jag ska skrubba min rygg länge med och en sådan där "rulle" med massagehjul som min man ska få rulla över min onda rygg!

Från mina föräldrar fick jag (vi) ett helt nytt utemöbelset. SÅ fint med riktigt trä och inte tråkigt plast mer!

Tänka sig, nu är det över TIO år sedan man gick ut nian! Man börjar bli gammal!

• Miss Upsey Daisey

¤ Presentkort på kläder, smink eller parfym (saker att skämma bort sig själv med)
    ¤ Någon spabehandling kanske?
    ¤ kanske bio, middag o barnvakt?

Tänk på saker som Du skulle må bra av o som du skulle känna dig lite lyxig med.. Tror man behöver sånt ibland..

• Trollet 1

Ett presentkort på spa hemma i kommun där du bor,även om man är nöjd med tillvaron osv så är det skönt att få komma iväg å bli lite ompysslad ett tag

Svar på tråden Tjejer 25-30år - vad önskar ni er i present?