Inlägg från: Agnez |Visa alla inlägg
  • Agnez

Bajspåsar till barn

I senaste vi föräldrar så annonserades det om bajspåsar för barn. Hemsidan var något på pee eller poo... dom skulle kosta 25 kr för 40 st..Är det någon som vet?
    Jag läste tidningen då jag var i väntrummet på vårdcentralen och tänkte att DET måste jag komma ihåg...hm..not..Någon därute som vet??

• Svar på tråden Bajspåsar till barn
  • Agnez

Gör det det? Vi har haft tanken men har aldrig kommit så långt..då ska detta försöka inhandlas. Är de tillräckligt stora för blöjorna?

• Agnez

Vanliga plastpåsar funkar "inte" för det luktar skit (hehe) som bara den ändå...

• Agnez
    Hannah76 skrev 2008-10-15 17:52:53 följande:
    Förstår inte vitsen med att köpa plastpåsar för nästan 2 kronor styck.. Billigare med hundbajspåsar ellr vanliga avfallspåsar där man kan få en hel rulle för typ 3 kr.
    Det är inte riktigt grejen att bara ha vanliga påsar..det hjälper inte (inte våra barns bajs i alla fall)att hålla lukten borta. Vi har inte möjlighet att springa ut och slänga en bajsblöja alltid. Det är smidigt att ha dessa påsar då man är ute eller åker någonstans och någon annan ska städa ur bajshinkar. mm (tog lite snabbt nu bara...visst rätt onödigt i dagens iländer-- det håller jag med om.. men men..
  • Agnez

och vi har dom bara till bajsblöjor..vilket typ blir kanske 1-2 om dagen ibland inga då han är på dagis.
    Man vill kunna gå in på toaletten utan att det luktar sur skit så att säga.

Slänger dom??? Ska man det??

• Agnez
    Ängelii skrev 2008-10-15 17:58:46 följande:
    Nu vet jag inte var ni bor men jag bor alldelles för nära Gekås i Ullared och där har jag köpt så kallade "Nappy Sacks". Dessa fanns nere i högra hörnet på babyavdelningen, jämt babbaljorna och kostade 25 sek för 100 st. De har varit super att ha i skötväskan för byte annat än hemma.
    Är dom någorlunda täta? Jag menar det luktar inte så mycket om dom då det är bajsblöja? Kan tillägga att jag har en tvååring..detta bajs är inte så mumma (he..mycke skitsnack just nu..)
  • Agnez

Jag får tacka för era snabba svar och tips.
    Ha det gott
    /a

• Agnez
    Pippiputti skrev 2008-11-11 17:43:45 följande:
    Satt och läste tidningen i dag och hittade delar av denna diskussion i en artikel.www.dt.se/nyheter/falun/article370777.ece Är det någon som har köpt och testat dessa påsar och de är så jättebra som skrivs? eller är vi bara hundbajspåseköpare här? Jag är ännu nöjd med mina "hundlortpåsar" från ÖB. 10:- för en förpackning med 50 st och dessutom med citrondoft.
    ja!! hihi...lite roligt..hur fanken hittade dom denna...en c-kändis har man blivit...elller kanske är det sista på Ö--kändis
  • Agnez

Nej..jag är inte nöjd med hundpåsarna. Lukten tränger igenom ändå. Får väl försöka testa denna poopee om jag ser dom. I ullared hittade jag inte dessa påsar som någon rekommenderade.

Svar på tråden Bajspåsar till barn