Inlägg från: guldring |Visa alla inlägg
  • guldring

Augustibebisar 2008

Jasså det är här ni håller hus
    Måste ju ge ett livstecken av oss också.Här mår vi rätt så bra nu,men dom två äldre tjejerna har spytt och skitit..men nu är dom på bättringsvägen..hoppas vi andra klarar oss i från det.

Alltså angående vikten så gick jag ju upp 30kg och har ännu 19kg kvar till inskrivningsvikten..och ännu då är jag överviktig..jag blir jätte deprimerad då jag tänker på det..men nu följer jag vv poäng system och det brukar fungera för mig.

Min man fyller 30 år den 13 december och jag har beställt en grillkåta åt honom..men han vet inte om det..så det skall bli kul att se hans min när han får den...han har önskat det länge.

Oj,är det så många som har fått sin mens tillbaka..väntar på min så jag får sätta in spiralen.

Har funderat att jag skall köpa en canon eos 450d system kamera...vet någon hur mycket dom kostar i Sverige?

• guldring

Jucea: Tack! Samma här behöver också komma i gång med motionen..jag vet att skulle jag röra på mig så skulle kilona rasa..men är man lat så är man.

Så är det när barnen blir större och börjar skolan då drar dom hem alla möjliga sjukor.

• guldring

Lana: Stackars dig..Jag tog kontakt med en psykolog när jag fick olika hemska tankar..och det beror på att jag är för trött..så hon ordnade så att jag får hemhjälpare 2 dagar i veckan och hon är här i 3 timmar.Hon tar hand om barnen så jag får vila.
    Jag vet att det är svårt för en att komma fram till att man behöver hjälp,men det är bättre att söka hjälp meddetsamma annars riskerar man att gå helt in i väggen..och då är det en lång väg tillbaka.
    Tror du inte att jag många gånger funderat hit och dit om jag verkligen behöver hjälp...men nu vet jag att jag behöver det.

• guldring

Hej! Kan någon inboxa mig zitrus tråd..jag vill så gärna läsa den.

• guldring

God morgon..Om en timme skall jag och massera mig..det skall bli jätte skönt..Jag får så spända axlar när jag ammar så jag har nästan hela tiden huvudvärk.

MissH: Fina halsband.

• guldring

Usch vad hemsk om dessa barn som inte får börja sitt liv heller..
    Min bror har fyra barn och två av dessa barn har en sjukdom som heter INCL..ena är 7 år och den andra är 5 år..dom bara ligger,blir slangmatade..lever i en helt annan värld.Dom kommer inte att leva många år till.Det är så sorgligt att se dom när dom bara ligger och man vet att dom inte kommer att leva länge till.

• guldring

Grattis vt på födelsedagen!! Hoppas du får en trevlig dag

Annars,hur gör jag när jag skall förminska bilderna?

• guldring

KaOl: waauu,vilken fin klänning.

Här håller stora tjejerna på å gör halsband..Meja bråkar med dom,mannen är i jobbet men kommer snart och Måns sitter i min famn.

På tal om träff...kanska ni vill komma till Finland

• guldring

Jag måste fråga här hur ni gör när ni kopierar in klickbara bilder?

• guldring

Amelie:
    Jag menar att när jag sätter in en bild så vill jag inte att den blir stor som såhär

jag vill att den skall vara liten och klickbar.Förstår du?

• guldring

Jag har försökt göra som ni har sagt men det går inte på min dator.

• guldring

vt: tänker på er!! hoppas op lyckades bra...kram

Svar på tråden Augustibebisar 2008