Inlägg från: Cheshirecat |Visa alla inlägg
  • Cheshirecat

Augustibebisar 2008

Hej hopp!
    Nu har även jag hittat hit och lyckats läsa allt. men nä.. jag tänker inte ens försöka mig på att svara på mer än det som skrivit spå senaste sidan. Jag LIDER verkligen av den berömda "amningshjärnan"! Kommer inte ihåg någonting, tappar saker, ställer grejer på fel plats osv.. att jag ens fungerar är ett under!

Snart- Sicken söt städhjälp Theo vill också gärna hjälpa till med dammsugaren men då brukar det oftast sluta med att han sitter i något hörn och dammsuger tårna

Heidi- Jag brukar också ha på tvn om dagarna så visst händer det att hon tar sig en glutt då och då

Amelie- Håller med Jucea du ser verkligen HOT ut Och vilken urcool pyjamas lilleman hade!

• Cheshirecat

Zitrus- läskigt med mord! Vi bor grannar med ett par vars äldsta flicka blev mördad för 11 år sedan (här i stan). Och inte nog med det så styckade mördaren upp kroppen och gömde halva i trädgården och halva i älven! Hur man som förälder fortfarande kan fungera efter något sådant är för mig ett mysterium! Men jag antar att man inte har något val.. hemskt hur som helst

Amelie- Ingen pms.. eller ganska lindrig ska jag kanske säga Och jag blev gravid pang bom båda gångerna.

MissH- Jag har varit ifrån Tilia en gång när jag skulle åka på affärn för att titta på väggfärg. Då var hon hemma med T så det var ingen barnvakt eller något sånt. Och det var så "skönt" att jag smet på en extra affär nar jag liks var ute Med Theo var jag jättehönsig och blev kallsvettig så fort jag skulle gå till tandläkaren eller någon annan stans dit han inte kunde följa. Konstigt hur man ändras

VT- Haha Fyllekaja där Sov gott nu!

• Cheshirecat

Hej hopp!

Skulle lägga Theo och somnade själv innan jag ens lagt honom i sängen tror jag! USCH så trött jag är! Tror det blir en tidig kväll ikväll..

Självklart så kommer vi köpa julklappar åt Tilia Däremot så blir det nog inte så mycket skojjigt utan mer nödvändiga saker. Blir nog inte så många klappar heller men några i alla fall. Hon kommer ju vara i perfekt "paketöppnar" ålder Så det kommer bli färgglatt papper och många snören
    Men det kommer nog bli dyrt i år.. två barn att köpa julklappar till + att Theo fyller år på juldagen. Taskig tajming?

Ser att många har bra saker att skriva om Dr. Brown flaskan. Har inte provat den själv dock. Men jag tänkte tipsa om en annan flaska som också är helt suverän! MAM Ultivent heter den. Testa!

• Cheshirecat

Zitrus- Usch då! Det lät inte skoj! Speciellt inte när man har bebis hemma!!

• Cheshirecat

Zitrus- Jag läste också vad jag misstänker vara din tråd. Håller helt med snart sommar! Läskigt :S

Heidi och VT- Fick ett tips av en bekant angående den flaskan när Theo var liten. Vi använder fortfarande de flaskorna när Theo vill ha välling. Tycker den är super! Ett stort plus är att den är lättdiskad också

Nä nu ska jag ta och dra någonting gammalt över mig, höll jag på att säga... jag tänker gå isäng! Imorrn är det bytardagar på skolan och då måste man ju vara pigg så man hinner göra några fynd God natt!

Svar på tråden Augustibebisar 2008