Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Vi som gjorde faderskapstestet igår och han fick skriva under!!!!!
    Och jag ville ha ensamvårdnad ÅÅÅh jag har ångrat mig Ville inte att han skulle skriva under

• Carinamamma84
    Svar på #2107
    Blir så lessen han VET att jag blir sårad han vet att jag känner mig tryckt ner på marken likom.
    vet inte vad jag ska göra!!!
    Det är väl bara att säga sanningen
  • Carinamamma84

Stå på bennen gör Amadeus med med raka ben Bvc så det idag och sa att han är en duktig kille
    Sen att han har med stadig huvud men det hade han samma dygn han kom ut från magen min Det tycket alla Bm och läkare att Gud vad duktig kille du har som är så stark och stor av sig
    Alla barn är olika snabba av sig
    Så jag har aldrig behöft att hålla i hans huvud alls.

• Carinamamma84

Jag ska försöka ta det lugt men inte är det lätt han börjar skrika slänga talrikar eller det han får tag på likom
    Denna mannen har låg stupin eller vad man nu säger det!!
    Jag vill inte bli slagen igen..
    Och vi som fick reda på att om han ville bli Ebbas pappa så skulle vi Gifta oss först innan han får skriva på papprena
    Jag ska nog skita i det jag ska nog glömma att detta kommer att hända.
    Hna kan lika järna vara Otrogen om han nu vill varför ska han leka med mig för

• Carinamamma84

Hallon vet du vad Haha jag ska börja strejka från och med nu!!
    Ingen sex alls.
    Ska se vad han säger då.

• Carinamamma84
    Svar på #2123
    Men nu är ju Dator ny likom.

Asg Haha alltså snacka om att man är Trött
    Shit Amadeus grätt inne i sovrummet jag sitter hära och skriver hör honom tar snabbt mobilen och ska springa in snubblar på Babysittern landar på golvet katten blir Rädd och springer under soffan så att pallen flygger upp i luften Asg
    Jag går in till rummet Amadeus försöker somna jag får skratt attack och garvar i hjäl mig Haha helt sjukt nu har jag ont i höften Hehe ska nog gå o lägga mig
  • Carinamamma84

Så nu mådde jag illa på morgonen typ spyskänsla likom har haft det hela dagen nu mår bara illa vill springa på toa och spy men gör inte det :-/ Man kan väl inte vara gravid alltså hjääääälp.

• Carinamamma84
    Svar på #2146
    Nej jag inte spytt än men en känla har jag har haft från morgonen ja nu hela tiden och har något som hänns i magen alltså det känns att det finns något inte att det rör sig eller så men att det känns att det finns något där inne :-/
    Känner mig så konstig likom hår lika illa som jag gjorde då jag väntade på Amadeus likom och då hade jag en mycket stark kännsla att jag var gravid och det var jag ju likom

Kna inte vara gravid??!!likom hade mensen för 1 månad sen och blödde normalt nu så hade jag mens den 2 nov och slutade 9 dagar efter typ blödde som F*n likom.
    Men efter en vecka ja i går och förgår så hade jag mellan blödningar som först kommer lite blod på Trosan sen kom det brunt och sen blod igen och sen brunt nu inget alls :-/
    Kan inte vara gravid eller???????
Svar på tråden Augustibebisar 2008