• Lana

Augustibebisar 2008

Pärlan...åh hade jag haft bilen nu hade jag velat komma till er och bara krama om er...urs och fy va jobbigt....shit vet inte vad jag ska säga....

• Lana

VT; jo just ja Mikael hälsar så gott också,han vill att ni ska veta att han tänker på er med.

• Lana

carina; ska du verkligen ge honom mat för en 5månaders? även om han äter det så kanske hans kropp inte är redo?

• Lana

Carina; Ok bara undra..har ingen aning om vad det finns för mat ännu mer än morot så jag var bara nyfiken Det var ju bra att det går så bra med maten...

• Lana
    VT;klart vi finns här hos er....tänker på er och vi alla finns här för er..

KaOl; hoppas ni får en underbar dag i morgon...är jättenyfiken på dig i dig klänning och bilder på er underbara dag kramar !
  • Lana
    LinaS; fy va läskigt...stackars små.

VT;hon var jätte duktig Jonna

carina;underbart fina barn du har!

Lilla; jag tycker också du ska åka,tänk va riligt det skulle vara???
  • Lana

Fick precis hem välkomstpaketet till goboken,va mycket fina och roliga saker det var med...

I går var jag ute en sväng,var på en roligt tjejmiddag med vin och god mat...sen var vi på krogen med det va inge vidare...men men...kul å komma ut iaf

• Lana
    Snart; hoppas den inte tagit slut..jag trodde att den ahde gjort det med...det kom typ inget på en vecka...skit jobbigt men se köpte jag sånt te från amningshjälpen och efter nån dag så kom det igen...du kanske kan prova det?det kostar 50kr..kommer inte ihåg hur mycket man fick men det räcker ett tag...annars finns det luzorn te? på hälsokosten..

VT;Elly rivs också...i morse höll hon på att klösa sönder mig hon kan också nypas...inte så mycekt men det händer....
Svar på tråden Augustibebisar 2008