Augustibebisar 2008
Hej!
Efter mkt ståhej är nu alla hemgångna och syrran och hennes familj ligger i övernattningslägenheten och sover. De ska iväg till Danmark imorgon så de tyckte det var onödigt att åka hem till Vänersborg bara för att sova och så iväg tidigt imogon bitti igen.
Det har gått jättebra! Jag har tagit massa kort och Lyckeli har fått så fina presenter! Massor av sagoböcker, som vi önskade oss, och annat fint. Jag har fotat alla och tänker terra er på bloggen i en halv evighet nu genom att visa ALLA presenter i var sitt inlägg.
Jag bara måste, ju, för alla MÅSTE visas! Är så glad att vi inte fick massa tennsaker och krams som man inte kan använda till något vettigt. En jättefin spargris och en liten ram och en fin månadssten i ett hjärta är några av sakerna.
Men OJ vilket trött bebis jag hade här ikväll! Kl 18 sa jag till M att gå hem med henne. Det var alldeles för mkt för henne där då, efter tre timmar kalas. Och alla hade börjat packa sig iväg då med. Sedan var jag kvar och städade med syrran och hennes man, samt svärfar, och när jag kom hem var det en jättejättetrött Lyckeliten som bara grät och inte alls ville äta. Hon hade knappt ätit hälften av det hon brukar under dagen heller. Men till slut, efter några turer fram och tillbaka mellan vaggan och famnen, så gick hon med på att äta ett redigt mål mat och sedan slockade hon som en liten plutt. Min fina tös, det får dröja med fler kalas för hennes del.
Syrran vann quizen! Priset var ett inramat kort på Lyckeli. Vet inte vad jag ska skriva mer nu, är jättetrött.
Men TACK för alla grattis! Kram på er, vi ses imorgon igen.