Augustibebisar 2008
VT- Grattis i feterskott!
Då fyller du och Tobbe år på samma dag och blir lika gamla
Hoppas du fick en trevlig dag. Själv var jag så slut på igår så jag deckade själv när jag skulle lägga barnen vid 8-tiden!
VT- Grattis i feterskott!
Då fyller du och Tobbe år på samma dag och blir lika gamla
Hoppas du fick en trevlig dag. Själv var jag så slut på igår så jag deckade själv när jag skulle lägga barnen vid 8-tiden!
Vt- Jag fyller 23 i maj så jag är ju rena ungdomen
(som min mormor skulle ha sagt..)
Lille- Hmm.. Tilia skriker kanske 10min - en kvart. Annars är hon rätt nöjd med livet
Heidi- Det var inte min svärfar va?
För det låter precis som honom! Usch så less jag kan bli på honom ibland, och jag FASAR för hur det kommer bli när det är dags för Tilia att börja med smakisar!
Jag hade också blivit jättearg! Det är du och din sambo som ska sköta sånt och ingen annan, speciellt inte utan att fråga.
Godkvällers brudar!
Kikar bara in och visar att jag lever
Har haft det upptaget i nåra dagar nu, inget speciellt riktigt mer än en shoppingtur till umeå och ganska mycket Desperate Housewives om kvällarna
VT- Vad kul med vändningen!
Det var först idag som jag upptäckte att Tilia gör tappra försök att tippa över från rygg till mage men än har det inte lyckats.
Hej hopp i lingonskogen!
FY va det var längesedan jag kikade in här! *skäms* Det känns som evigheter sedan. Har inte suttit mycket vi datorn alls de senaste veckorna (bara kikat in tvärt) då jag känner att jag inte riktigt haft tid. Håller ju på med barnrummet samt att jag försöker julstäda. den 13 dec blir det dop. Sen kommer ju julafton och så Theos födelsedag så det är mycket nu! Ska bli såååå skönt att få göra bort julen samtidigt som jag ÄLSKAR den och önskar den kunde vara längre
Jucea- Hoppsan! Vad kul
Lycka till imorrn då!
Fy fasen för alla sjuka puckon där ute som är skadade nog att hitta på något sånt!
syftar alltså på videoklippen. Jag har sett dom förut och DUM som man är var jag tvungen att tjuvtjika lite igen
AAAAAAAAAAAAAAHHH! Jag blir så ARG! Jag skulle vilja tortera alla barmisshandlare... LÅNGSAMT
Nu var det sagt.. jag blir så upprörd av sånt så jag var bara tvungen att häva ur mig lite!
Hallon- VA? och det missade jag
Har alltid tyckt hennes röst är snarlik Eva Cassidy och har suttit och hoppats att hon skulle välja en av hennes låtar någon gång
Och så missar jag det! Typiskt. Får kolla på nätet då..
MissH- Härligt!
Hoppas han sover gott på det då.
Av det jag har läst hittils så låter det precis som du skulle ha beskrivit Theo när han var i samma ålder (3-4mån). USCH! Det var en helvetesperiod! Jag bar på honom i TIMMAR för att han skulle somna och sen vaknade han stup i ett och skulle äta.
Trösten är ju (klen tröst.. jag vet
) att det blir bättre! Men det är tungt när man är mitt uppe i det och helt utmattad av sömnbrist.
Förresten CARINA- Har varit inne på bloggen och kikat på bilderna. JÄTTEFINA!
Kul att spara sen också.
MissH- Haha ja det är en nolla, men det går bra med O också
Jag fattar ju vad du menar
Hallon- Har sett nu och håller helt med! Det var BRA men inte lika bra som Eva! Inte mycket som klår den kvinnan
VT- Ju fler desto bättre
Här sover också barnen. Theo har aldrig varit särskildt lätt att lägga så jag blev glatt överraskad när det visade sig att Tilia är raka motsatsen
vid 19-20 på kvällen är hon trött och visar det ganska tydligt. Lite mat, in med tutten, ner i sängen och så sitter man med henne en stund så somnar hon på ett par minuter
Nu kommer jag säkert att få sota för det de närmaste kvällarna för att jag skryter så på henne haha
Snart sommar- Ja men visst är det så! Precis som att de alltid ska sätta igång och gallskrika just som man ska sätta sig ner för att äta middag. Här slår det då aldrig fel
VT- Fy vad hemskt!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vad finns det att säga liksom?? Jag har tänkt på er idag. Skönt att operationen gick bra, det är ju i alla fall ett steg i rätt riktning. Ta hand om er!
Idag var vi på bvc för att väga och mäta. Och nu kan även jag ansluta mig till klubben! Tösen har inte gått upp ETT ENDA gram på två veckor! Skumt.. men jag kan inte säga att jag är orolig för det. Hon skrattar, pratar, sover och äter som vanligt och har kvar sina valkar
Det jag däremot är lite smått orolig över är att hon aldrig bajsar!! Hon får till det MAX en gång i veckan. Nu kan jag inte minnas när hon bajsade sist men det var längesedan :/ Igår kom det dessutom en spya stor som en familjepizza på lekfilten.. bvc säger att det inte finns något att göra, förutom "termometertricket" men om inte det funkar då???
Jajja, jag hade ju lovat mig själv att gå isäng tidigt så nu blir det linjalen över fingrarna och marsch i säng
Carina- Hon väger 5835 och är 3½ månad
Så hon är en liten tjej!
Carina- Jao, hon är lite under normalkurvan men det är inget jag oroar mig över så länge hon är pigg och glad
Hennes bror däremot har hela tiden legat över normalkurvan så det är väl därför hon känns så himla liten! Fast det är bra med en liten bebis, då orkar man bära dom