Augustibebisar 2008
tack VT
tack VT
Myra käkade 20, låg och jollrade till 22, sen somnade hon och sovtill 05
Sååå trevligt!
Tyckte att andra förlossningen var helt annan än den första även om förloppet liknade varandra..Var så coolt att man hade en annan förlossning att relatera till, den igenkännande känslan när allt skedde var cool .
Fick tillbaak mensen idag...drygt känns det!
Ska man forstätta ge addropparna nu då...när de kommit fram till att de inte är så bra? Eller ska man skita i det fram tills årsskiftet?
var ute på party igår! Först gr sen...november förra året...hade väldigt trevligt, är aningen mör idag . Men man måste ju lida lite
VT: Vilka fiiina presenter Lyckeli fick! Och vilka mängder!
zitrus: Jag har börjat äta cerazette oxå, fick första mensen efter en veckas knaprande...men det verkar ge sig nu....5 dagar senare. Vet att när jag bröjade med Minipe.ett annat minipiller så blödde jag typ 2-3 gr i måanden i säkert 2 års tid....jävligt drygt. Tyvärr är det ju så för en del som äter minipiller att man får fler, kortar eblödninagr emellan den riktiga mensen..
mina kompisar har kört namnfest. De berättar lite om namnet, varför de valt det, faddrarna har fått tala lite, det har sjungits några fina barnsånger av vänner som kan sjunga, sen fika och paket
Behöver inte vara så avancerat men vi hade varken namnfest eller dop med vår äldre tjej och kommer inet ha det med den mindre tjejeb heller.
De hade en gästbok som cirkulerade i rummet så man kunde skriva sin relation med barnets föräldrar och några visdomsord typ
Lille08: Tyckte att första var finast om du tar bort någar blommor så det inte blir så plottrigt.
hallonsocka: ja visst är det otäckt när de skräms så där! Myra höll ju på så där en hel natt, pga allt slem hon hade pga förkylning...Så obehagligt.