Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Zitrus skrev 2008-10-17 12:00:57 följande:
    enda gången de är bra att veta är när man vill minnas vad som är på tv och när affärerna har öppet!
    Precis Fast inte änns de kommer man ihåg jämt..
  • MissHellen
    Zitrus skrev 2008-10-17 12:05:09 följande:
    MissH: Nej, va tusan, det kommer ju en ny dag imorgon också, fast idag vet jag att de är Fredag för att det är Idol. . Nackdelen med de hela är att de är ett bevis på att dagarna bara flyger iväg så att man har svårt att hålla koll, dock är de lite trist att den här tiden med våra små bara "svävar" förbi i rask takt.. snart är de stora kakätande monster som gör allt man inte ska göra
    Så tänker jag oxå!

Ja, jag tycker de är både och med dedär.. Jag vill ju jätte gärna att Elton ska vara liten länge Men ändå längtar jag tills han börja prata, säger sådär gulliga ord, gör massa bus, börja krypa, börja gå o allt sånt Men när jag tänker på de, då vet jag att jag kommer sakna tiden som är nu! Ja, virrigt
  • MissHellen
    Zitrus skrev 2008-10-17 12:10:53 följande:
    Ja jösses, man vet inte hur man vill ha det.Först längtar man ihjäl sig för att de ska komma ut, och så är man överlycklig men man saknar ändå sparkarna i magen, sedan så som du säger så längtar man tills de säger "mamma" typ eller att de ska krypa, eller dra ut alla grejer på golver, vända sig från rygg till mage.. men ändå vill man att de skall vara små.Nej nu tar batteriet i tangentbordet slut, så jag får la återkomma i eftermiddag.
    Exakt! Jag vet verkligen inte hur jag vill ha de Men hur vi än vrider o vänder på de, så fortsätter tiden att gå ändå
  • MissHellen

Amelie: De vore jätte snällt

Snart: Jag är precis lika dan! Jag blir ett monster ren ut sagt..

VT: tack tack Ska kika där!

• MissHellen
    Amelie skrev 2008-10-17 14:15:24 följande:
    Förresten, Miss H! På bilden fanns en av dina perfekta naglar med... hur var det där nu då, skulle inte du sälla dig till oss "vanliga" människor med trasiga naglar så fort Elton var född... fattar ingenting!!
    Ojdå, har jag vissat dom på en bild? Hua! Ja, jag får väl erkänna att dom är kvar då..
    Men, jag har inte rivit Elton en ändå gång! O R verkar har glömt bort mitt löfte haha!
    Dock är dom längre nu än innan.. Så jag måste väl kanske klippa dom en bit iaf (?!?!)
  • MissHellen

Väääääldig PMS - Svårt o bli gavid, enligt mej iaf.. (tog 8 låååååånga månader)

• MissHellen
    Kvack skrev 2008-10-17 14:30:29 följande:
    Ingen PMS - Gravid 2 månader efter jag tagit ut spiralen. Tog ut den den 3 okt, gravid runt 26 nov.
    Va skönt o höra att de gått fort för nån o bli med barn efter spiralen Jag är lite rädd för att de ska bli svårare för oss efter den..
  • MissHellen

Snart: Nää, Jag har inte häller ätit nått mot de.. Men jag vet med mej själv att jag blir som ett monstr, försöker verkligen att inte "överdriva" de, för R´s skull! Jag försöker verkligen tänka på vad jag gör o såger, dock svårt!

Nu får vi väl se hur de blir med spiralen...

Är de bara jag som inte har haft barnvakt o varit i från Elton?

• MissHellen

Jag känner bara att jag kan verkligen inte lämna E, inte änn! O inte på ett bra tag..
    Jag menar inte att ni har gjort nått dåligt, inte alls. Jag är faktist lite avis Haha! Jag skulle oxå vilja känna att jag kan göra de. De är inte de att jag inte litar på R, för de gör jag till tusen! Dock vet jag inte om han litar på sej själv, eller han tror inte att han kan..

Som härrom dagen, när han var ledig så sov han till tio. Efter de sa jag, nu är E nyäten, så nu ska jag gå på toa o efter de tänkte jag sova en timme.. R sa inget, men han blev helt vit i ansiktet nästan! Han visste att de inte var nån idé o diskutera om de, han hade ju ändå fått sove länge! Men sedan när han kom o väckte mej, var han stolt som en tupp E hade somnat på han i över 1 timme, sedan sov han vidare i vagnen! Pappa var så stolt o mamma var stolt över pappa

Hela veckan har R sovit ner E, så i går sa han de: Gud va underbart de känns att de inte är bara mamam som gäller

VT: Haha, så härligt Jag minns knappt när jag var full sist, eller äns drack alkohol

Hallon: Du är ju otrolig du Hur mycket tvättmedel o sköljmedel gör du av med i veckan?

• MissHellen
    lille08 skrev 2008-10-18 10:12:53 följande:
    Oj oj... här håller det på att bli bajs överallt nu tror jag... William bajsade inte en endaste gång igår - men han ligger här i mitt knä just nu och jisses vad det brakar i blöjan!
    Elton hade tillomed bajsat ut ur blöjan, på ryggen haha! Han hade en stooor fläck där bak på ryggen :P Hatar Liberos blöjor!
Svar på tråden Augustibebisar 2008