Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Heidi
    Hahahaa! Sången heter LYCKELITEN! Som jag kallar Lyckeli! Det gick inte att höra så bra vad han sjöng, men jag ska se om jag kan hitta texten någonstans.

Luzor

Ohhh.... magsjuka är INTE kul! Orkar du ha henna hemma två dagar till så råder jag till det. Men jag förstår att du gärna vill aktiviera henne med.

Jag tog vaccin mot influensan idag. Ssk rådde mig till det då den här stammen ska va så aggressiv. Inte kul att ligga däckad hemma tio dagar med en liten, eller som diabetiker. Och INTE kul att smitta Lyckeli! Så det var gott att få det gjort.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

heidi och amelie
    tusen tack båda två för texten! Den är ju jättefin!

Jag och L har varit ute och gått. och så tvättar vi. och så längtar vi eftert kanelbullar. fast det sista är nog mest jag...

L har medvetet börjat dra saker till munne och smaka på dem. tidigare var hon glad om ngt råkade hamna på smakavstånd, men nu grejar hon det själv ibland.

• Vilda Tiger

jucea
    Tror det är över 200 kr... Jag betalade 100 men det är ju för att jag tillhör en riskgrupp.

• Vilda Tiger

Åh, gratis för riskgrupper! Det är ju nice. Nä, va jag vet är du inte tillhörande ngn riskgrupp.

• Vilda Tiger

Var det snart som skrev att A inte har bajsat på flera dagar? L har inte bajsat på två dagar nu och jag tror det är därför hon är lite grinig idag. Termometern har jag redan testat och det funkar inte. Har också haft lite olja i maten. Det har funkar förr men inte nu.

• Vilda Tiger

KaOl: Måns gör som Lyckeli nu då - ska smaka på ALLT och lite till! när M leker sittleken med henne (drar upp henne till sittande i knät) så lutar hon sig fram, siktar på hans knogar, hugger till och tar ett rejält bett över handen på honom. Sedan slaskar och smaskar hon som en tok och ser görkoncentrerad ut! Hihii! Va kul med årsdag! Ha så mysigt imorgon då.

• Vilda Tiger

Hallon: Glömde ju skriva förut: hoppas du kryar på dig snart och att du vaknar och känner dig bättre redan imorgon. *kramar och baddar pannan samt servar med varm choklad och en kanelbulle*

• Vilda Tiger

Jucea
    You are crazy...... vaken så länge! Vi var uppe och matade kl fem så vi fick se att Obama vunnit då ändå, utan att vaka hela natten. Hoppas du får lite sovmorgon idag.

• Vilda Tiger

lilla
    Haha! En till som inte hinner mer än att dammsuga i hemmet! Eller jo, jag satte ju upp gardiner härom dagen... men iaf - jag dammsög för två dar sedan. sedan kom M hem och tömde ut allt grus som samlats i jeansen över hela golvet. tacksamt... men han tog upp det igen, som tur var.

Svar på tråden Augustibebisar 2008