Augustibebisar 2008
Jucea - Fast du tyckte väl att det skulle vara många fler som skötte den tjänsten du hade förut? Taskigt att de inte förberett åt dig, inte så kul att bli undanskuffad direkt. Du ska ju såklart ha arbete i samma omfattning som innan. Ge det ett par veckor så ska du nog se att alla bitarna faller på plats.
Max fick också pneumekockvaccinet, och det gratis.
Han blev hängig mot kvällen, och kändes jättevarm, men det gick över till dan därpå.
Max äter massor! Det går som mest två timmar emellan, och nu har han även börjat äta oftare på natten. Puh. Jag hoppas det är en öknings- eller närhetsperiod bara. Jag gjorde misstaget att försöka muta med napp en kväll, och jösses vad han skrek. På en sekund fick han till ett skrik som lät som att jag hade plågat honom hela dagen.
Lite jobbigt med allt ätande när vi ska iväg, får langa fram tutten lite här och där.
Vi har provat ge flaska med mjölk en gång, men det gick inte alls! Ska köpa andra sorter, för jag vill gåärna hänga med julfesten på jobbet, i ett par timmar bara. Snacka med arbetskamrater och höra skvaller om vad som hänt på jobbet. Någon som har nåt bra råd angående flaskandet?